To može učiniti da vaš bivši dođe puzeći unaprijed

Koji Film Vidjeti?
 
Reproduciraj epizodu podcasta Sviranje

Prije nekoliko tjedana imala sam priliku razgovarati s našom glavnom trenericom Annom Gonowon o sms-u s bivšim osobama i ispričala mi je ovu fantastičnu priču o tome kako je dobila svog supruga, koji je u jednom trenutku bio njezin bivši, da sve napusti i pojavi se na njezinom pragu.



Ljepota ovoga bila je u tome kako je primijenila uobičajene strategije koje mi podučavamo ovdje u Ex Boyfriend Recovery. Dakle, ako ste ikada željeli naučiti,

  • Kako da
  • Nenajavljeno se pojavite na svojim vratima
  • Neka budu angažirani dok im šaljete poruke

Onda je ovo post za vas!







Započnimo.

Kako natjerati bivšeg da se vrati unaprijed

Chris Seiter:
U redu, danas razgovaramo o tome kako zadržati bivšeg angažiranog u fazi slanja poruka. Doveo sam svoju partnericu u kriminalu, trenera Anu, koja je kao i uvijek puno spremnija za njih nego ja. Ne znam, dio mene želi vam dopustiti da preuzmete vodeću ulogu u ovome jer govorite o provođenju interne, vanjske revizije?

Anna:
Da.





Chris Seiter:
Možete li možda opisati što pod tim mislite? I kad kažem gledatelju opisi, što pod tim misliš, kažem da mi opiši što pod tim misliš?

Anna:
Pa, kad spomenem, napravite internu provjeru, prvo napravite vanjsku provjeru. Kad smo spomenuli da smo to radili prošli tjedan, odmah sam otišao do toga kako reći svojim trenerskim klijentima da angažiraju svoje bivše, u bilo kakav razgovor, bez obzira radi li se o sms-u, FaceTime-u, telefonu ili virtualno. Ako se igrate međusobno ili osobno. Prvo trebate napraviti nekoliko stvari. A u internom pregledu ono što stvarno mislim je stvarno odraz, prvo razmislite o sebi. Razmislite o tome što vas stvarno drži u razgovoru, bilo kojem razgovoru, i nije važno koji je format. Jednostavno zabilježite kad razgovarate s ljudima, što vas drži fokusiranim na drugog, kada razgovarate s drugom osobom? Što kažu?

Anna:
Pa onda razmislite sa bivšom osobom kada ste se vi i bivša dobro slagali ili kad ste se prvi put upoznali i počeli izlaziti, neposredno prije nego što ste postali ekskluzivni. Što je vaš bivši rekao da vas pozdravi? O čemu je bivša razgovarala s vama? Što je vaš bivši prvo iznio? Želite pogledati uzorke i ponašanja bivšeg, a zatim ih preokrenuti i upotrijebiti na bivšem. Jer što to radi? To povlači poluge uvlačenja, posebno sličnost i poznatost. U redu, to je prilično jednostavno. Zatim napravite popis očito [nečujnih 00:02:02] stvari o kojima znate da vaš bivši stvarno voli razgovarati ili se čine zainteresiranima. Popisu dajte prednost, jedan do pet, jedan do 10. [nečujno 00:02: 10] doslovno imate temu svojih prvih 10 tekstova.

Anna:
Zatim shvatite kakvi ste bili, konkretno kad vam je veza dobro išla. A kad ste se prvi put privukli jedno drugome? Zapitajte se poput svojih karakteristika? Kakav sam bio u to vrijeme? Što sam radio? Kakav je bio moj život u to vrijeme? A također u isto vrijeme, kakav je bio moj bivši? Koje su bile njegove aktivnosti? Kakav je bio njihov život u to vrijeme? Tada se trebate zapitati o ljubavnim jezicima. Kao što su vaši bivši vole jezike? Kad ste bili zajedno, kako ste komunicirali ljubav i kako ste osjećali ljubav? Je li se način na koji komunicirate ljubav podudarao s onim kako se vaš bivši osjećao voljenim? Kako je vaš bivši komunicirao ljubav? Je li se to poklapalo s onim kako ste se osjećali voljeno?

Anna:
Ako možete razumjeti podudaraju li se ili ne, to bi vam moglo dati neke uvide zašto se prekid uopće dogodio. A onda se trebate zapitati, pridajete li značaj određenom ishodu? A to kažem jer sam upravo razgovarao s jednim od svojih, naknadnih sesija s jednim od svojih trenerskih klijenata koji je bio stvarno frustriran zbog odgovora bivšeg. Otkrila sam što je govorila ako se moj bivši učini ili kaže određenu stvar, osjećam se voljeno i dostojno. Ali čak i ako odgovori, ali ne kaže ovo, nekako se ne osjećam voljeno i ne osjećam se dostojno i mislim da sam ja kriv. Stoga se trebate zapitati, činim li bivšu odgovornom za to što se osjećam voljeno, sretno ili prihvaćeno?

Anna:
Jeste li forsirali bivšeg da komunicira ili se ponaša na određeni način tako da se osjećate bolje? Dakle, ako razumijete i kažete Oh, vršio sam veliki pritisak na svog bivšeg ili sam vršio pritisak na sebe da uvijek dobijem određeni ishod, kad sam trebao raditi na sebi kako bih izveo taj osjećaj sreće i vrijednosti iznutra. Ima li to smisla?

Chris Seiter:
Da, to ima totalnog smisla.

Anna:
Tako i vi [nečujno 00:04:24]. Da, samo naprijed.

Chris Seiter:
Htio sam reći, vaše daljnje postupanje koje ste imali danas, čini mi se da je to više pitanje osjećaja kao da nemate jako jak identitet. I pod tim mislim, možda je vaš identitet toliko umotan u tu drugu osobu da je uistinu poput američkih tobogana. Kao da vam kažu nešto dobro, a i vi ste previše preko mjeseca. A oni to ne kažu i jednostavno ste super depresivni. Mislite li da je to specifično pitanje u tom konkretnom slučaju?

Anna:
Da, ali mislim da je to problem u mnogim slučajevima, jer to čak doživljavam i kad sam dva puta prolazio kroz ovaj program da vratim bivše.

Chris Seiter:
Mislim da svi znamo.

Anna:
Da, ali svi znamo. Ali što je to? To je zato što pridajemo određeni ishod, mi tome stavljamo puno značenja. Ako se to ne dogodi na ovaj način, osjećam se kao da nisam uspio. A to se nije dogodilo. Možemo kontrolirati samo 50% jednadžbe. Zato sam sljedeći dio htio iznijeti o vašem internom pregledu. Kao da razumijete kakav je vaš stav prema komunikaciji s bivšim. Morate shvatiti koliko ste vezani za vrlo određeni ishod. Moj klijent i mnogi klijenti razgovarali su sa mnom posljednjih tjedana, čini se da se moji klijenti koji se nadovezuju bore s ovom idejom: Pa, moj bivši je odgovorio, ali ... Dakle, umjesto da budu sretni što je njihov bivši odgovorili su, fiksirani su da njihov bivši nije odgovorio na određeni način, kad bi trebali biti samo sretni što je njihov bivši odgovorio. Ima li smisla?

Chris Seiter:
Da.

Anna:
Dakle, morate razumjeti svoju razinu vezanosti za vrlo određeni ishod. Morate shvatiti da možete poslati savršen tekst, a vaš bivši i dalje može odlučiti da ne odgovori. To ne znači da ste neuspjeh i ne znači da bivšem nije stalo do vas. Sve to znači da, iz bilo kojeg razloga, vašem bivšem nije bilo do toga da reagira ili je možda bio loše volje, pa jednostavno nije bio toliko angažiran u tekstu. Ali morate biti jako snažni u onome što možete kontrolirati i izravno utjecati, uključujući istinu da ne možete kontrolirati svog bivšeg. Pa ako je pitanje, kako da više angažiram svog bivšeg, zapitajte se je li meni potrebno više angažmana od bivšeg? Kao da trebam da on ili ona više odgovore? Pa znači li to da jednostavno nisam zadovoljan njihovim odgovorima? Kao da moj bivši reagira, ali ne onoliko koliko je prije ili kad smo bili zajedno?

Kakve su šanse da vratite bivšeg dečka?

Anna:
Pa, jedan, niste zajedno. Dakle, morat ćete biti zadovoljni onim što dobijete. Sad, ako vaš bivši uopće ne reagira, mi u ERP-u počinjemo se brinuti dobivate li potpune neodgovore od početka. Kao da šaljete svoj tekst, a vaš bivši uopće ne reagira. Ako se to dogodi tri puta zaredom, tada se malo zabrinemo. Ali obično bivši reagiraju prema našem iskustvu, unutar tri teksta.

Chris Seiter:
Da, također bih rekao, tu je cijela tema da bivša osoba koja se bavi slanjem SMS-ova zaista iznijansirana i situaciona. Dakle, situacija o kojoj ovdje govorimo je otprilike kao tekst prvog kontakta, kao prva stvar koju pošaljete bivšem da bi se vratio u kontakt s njima nakon pravila bez kontakta koje sam barem primijetio, Nekako sam znatiželjan da vas razmislim o ovome. Dobivanje bivšeg da odgovori na taj određeni tekst obično se svodi na nekoliko strateških pogrešaka koje napravite, kao da ne šaljete poruke na pravi način, ili vaš tekst nije jako zanimljiv ili ne pogađa nijedan od onih aspekata sličnosti koji razgovarali smo u tih 11 faktora ljubavi. Zatim je druga situacija, kao da dobivate odgovore od bivšeg, jednostavno ne mislite da su smisleni ili su autentični.

Chris Seiter:
Kao da možda postoje kratki odgovori. Dakle, gotovo bih pretpostavio kako se ono što vidiš više pitalo na tvojim trenerskim sesijama, Anna? Je li to više poput, Oh, pokušavam dobiti odgovor nakon što nisam kontaktirao? Ili je više slično jednom kad im se obratite, kako da ih angažiram i zadržim stvar, zgradu odnosa?

Anna:
To je drugo. Ljudi se jako brinu, da, moj je bivši dobro, mislim, jer nakon naše početne seanse sa mnom, obično dobiješ plan igre, zar ne? I puno razgovaramo o tome kako konstruirati tekstove koji imaju puno materijala o tome što i kako i puno materijala, tako da možete razumjeti otvorena pitanja i sve te druge stvari. Dakle, strukturno, ljudi imaju tendenciju biti, moji trenerski klijenti obično šalju zaista dobre tekstove. Što ću učiniti nakon toga? Kao otkud znam? Mislim da je u osnovi pitanje Anna, kako mogu znati da mi ide? A odgovor je: dobro vam ide jer dobivate odgovore. S vremenom, ovdje trebate pratiti svoje tekstove. A ljudi mogu postati stvarno opsesivni i zadržavajući se. Ali na kraju, samo želite pogledati dvije stvari, zapravo, broj riječi i vrijeme odziva.

Anna:
Također možete pratiti temu, poput stvari o kojima ste razgovarali, ako želite. Ali ako barem razumijete ove tri stvari, to vam puno govori. Možete reći i to ide u vanjsku provjeru, jer postoje četiri elementa slanja poruka. U redu, a četiri elementa teksta su vrsta razgovora ili interakcije koju imate, tema koju koristite. Visoki interesi vašeg pristupa. Vrijeme je posebno, na primjer kada šaljete tekst? Koliko prostora stavljate između tekstova? Koliko dugo trebate da odgovorite na bilo što na što odgovara vaš bivši? I koji onda ton? Izgleda da se mnogi ljudi fiksiraju na temu, ali onda zaboravljaju da postoje i drugi elementi koje također moramo gledati.

Anna:
Dakle, ako pratite broj riječi i vrijeme odgovora i temu, možete vidjeti, ovaj, kad je pošaljem popodne, a to je ono što mislim da se on ili ona vraća kući s posla, primjećujem da moj bivši ne odgovorite kasnije te večeri, i zato što su umorni, jer ih znate, jer su umorni, vjerojatno je zato njihov broj riječi prilično nizak. Ali ako ga pošaljem neposredno prije ručka, dajem samo primjer, čini mi se da puno više nalikujem većem angažmanu, što znači većem broju riječi, i oni brže reagiraju, pa zapravo vodim razgovor. To su stvari koje želite potražiti. I s vremenom znate ako vam ide dobro, ako ga pratite i općenito vidite trend rasta broja riječi u srcu vašeg bivšeg, a trend opadanja vremena odgovora, što znači da vaš bivši reagira sve brže i brže tijekom vremena.

Anna:
Dakle, ako ih grafički prikažemo, znate da volim podatke, općenito govoreći, vaš napredak s bivšim nikada neće biti poput ravne crte, kao prema gore. Nikad neće biti tako. Gotovo uvijek, vidio sam samo nekoliko slučajeva kada nije bilo ovako. Rekao bih da je 95% njih bilo ovakvih. To je poput vala, ali je pod kutom. Pa na kraju izgleda ovako. Ovo, ovo, ovo. Dakle, želite imati dovoljno tekstova, rekao bih barem 10 ili 15 s vremenom, da biste mogli reći da je najniža točka koju sam upravo doživio zapravo viša od one visoke kad sam prvi put započeo.

Chris Seiter:
Pravi. Da, mislim, na neki me način ovo stvarno odzvanja, jer ulažem puno truda u YouTube kanal, upravo tamo gdje će ovaj intervju ići gore. Uvijek možete reći da dobri mjeseci imaju onu valovitu liniju prema gore. Najbolji način da se na to gleda je kao što ste rekli: Jesu li najniži najniži? Dakle, to je sveukupno. A onaj tko misli da je uspjeh s bivšima linearan, čeka ga nepristojno buđenje. Zapravo sam upravo intervjuirao priču o uspjehu danas. Ne znam da li, nisam je pitao je li trenirala s vama. Vjerojatno mislim da nije, ali zove se Harly. Upravo se zaručila za svog bivšeg.

Anna:
Je li to njezino pravo ime?

Chris Seiter:
Da, zove se Harly. H-A-R-L-Y

Anna:
Da, nije, sjetio bih se jer bi me to natjeralo na razmišljanje o Harlyju [preslušavanje 00:13:10].

Chris Seiter:
Pravo. Nisam, htio sam joj to reći, ali bio sam poput, [nečujno 00:13:16].

Anna:
Vjerojatno [preslušavaš 00:13:16].

Chris Seiter:
Pravo. Da. Ali ona je zaručena. I što je bilo zanimljivo, bilo je puno toga gore-dolje kao u razgovoru. Dakle, to nije linearna stvar, iako je uspjela prepoznati-

Anna:
Zapravo sam trenirao osobu po imenu Harly.

Chris Seiter:
Jesi?

Anna:
Da.

Chris Seiter:
Možda je to bio isti. Djevojka ili momak?

Anna:
Djevojka, živi u Londonu.

Chris Seiter:
Ne, ne, ne, ovo je definitivno SAD.

Anna:
Dobro onda. U redu. Moja je Harly bila u Londonu.

Chris Seiter:
Moja Harly bila je drugačija od tvoje Harly.

Kakve su šanse da vratite bivšeg dečka?

Anna:
Nadao sam se da mogu uzeti kredit, ali nema veze. Ne brinite

Chris Seiter:
Ali da, mislim, do Annine točke krivulja uspjeha u njezinoj situaciji nije bila linearna. Zapravo, ako pogledate naše pravilo o nekontaktiranju, za koje znam da je malo izvan teme od slanja SMS-ova, njezino pravilo o kontaktima nije imalo problema kada bi postojala duga razdoblja u kojima mu se uopće ne bi svidio. A onda bi mahnito teksturirao kao pravi, a onda joj više uopće ne bi poslao poruku. Dakle, slanje poruka na isti je način samo ako gledate te četiri dimenzije, za koje bih rekao da je najmanje važna tema. Puno podataka dobivate iz vremena odgovora i broja riječi. Mislim, uistinu, oni će vam puno reći, ali čak ni za sebe neću reći da je najvažnije broj riječi i vrijeme odziva. A ti? Kakva je gdje je vaša hijerarhija s tom četvorkom?

Anna:
Pa, u redu, ljudi puno razmišljaju o tome, ljudi misle, o moj Bože, moj bivši nije pokrenuo kao tri teksta. Ja sam kao, u redu. Tko iskreno inicira, nije bitno. Zaista nije važno. Znate gdje je inicijacija važna za vaš ego, za vaš vlastiti ponos.

Chris Seiter:
Kradem to. Danas sam doslovno upravo snimio video, kao da snimam toliko videozapisa, da me se čini kao da se svi sada spajaju. Pokušavam lajkati jedan video zapis dnevno.

Anna:
O Bože, blagoslovio te.

Chris Seiter:
I o ovome sam razgovarao tamo gdje sam bio, Hej, nije važno tko započinje razgovor, nego tko završava razgovor.

Anna:
Da točno.

Chris Seiter:
Mislim, stvar s egom je toliko sočna, kradem da je to tako dobra izjava.

Anna:
To stalno govorim svojim trenerskim klijentima. Tko inicira, zapravo se tiče vašeg vlastitog ponosa i vašeg vlastitog ega. Oprostite što to kažem, ne pokušavam biti zao, ali to govori vaš ponos. Važno je da prvo izađete jer želite aktivirati, što? Zeigarnikov efekt. I još važnije od aktiviranja, iako je Zeigarnikov efekt važan, rekao bih da je to treće, iskreno, brojanje riječi je prvo, a zatim bih rekao da je vrijeme odziva blizu drugo, sa Zeigarnikovim efektom kao bliska trećina, a zatim inicijacija poput broja 32.

kako ispisati manifestacije

Chris Seiter:
Volim to. Želite li čuti zanimljivu priču o tome gdje sam prvi put čuo za Zeigarnikov efekt?

Anna:
Da, volio bih znati, jer mislim da je fantastično. Mislim da nema dovoljno ljudi u našoj ERP grupi.

Chris Seiter:
Ovo je [preslušavanje 00:16:28].

Anna:
Moram razgovarati cijelo vrijeme u ...

Chris Seiter:
U trenerskim pozivima?

Anna:
U trenerskim pozivima. Da.

Chris Seiter:
Pa, stvarno je relevantno za ono o čemu pričamo, držanje bivših angažiranih, jer ste gotovo primijetili, poput efekta grudve snijega, ako ga uspijete izvoditi dosljedno, tada ćete primijetiti da vaš bivši počinje posezati za ti prvo, a onda će biti puno više uključenih u razgovore, jer oni će biti poput, hoće li ona otići? Ali pohađao sam marketinški tečaj, jer sam pokušavao shvatiti kako bolje plasirati na tržište ex boyfriend recovery? Napisao bih, kako dobiti svog bivšeg dječaka. Napisao sam nekoliko članaka za web mjesto koji su stekli određenu snagu. Provodila sam pet sati dnevno, besplatno odgovarala na komentare ljudi. Doslovno bih bio takav, moram početi pokušavati zaraditi novac od ovog posla. Pa bilo je kao, kako to mogu učiniti? Pa, idem na tečaj.

Chris Seiter:
Stoga sam kupio tečaj o tome kako nekome pravilno poslati e-poštu kako bi ga natjerao da kupi. A tamo su razgovarali o Zeigarnikovom efektu. Dakle, cijela teorija oko e-pošte bila je da pričate priču e-poštom. Kao da ste dobili 10 e-poruka i svaku e-poštu završavate na izmjenjivaču klifova, tako da će se oni pojaviti sljedeći dan kada sljedeća e-pošta pogodi vašu [nečujnu 00:17:35] pristiglu poštu i ona se zakači. I rekao sam, pričekajte, ovo ima puno aplikacija za razgovor s ljudima putem teksta. A onda sam počeo istraživati ​​pronalazak Blume Zeigarnik, ruska je psihologinja ta koja ga je osnovala nakon što je primijetila da se konobari sjećaju nedovršenih narudžbi bolje od izvršenih narudžbi ili slično. Zaboravio sam priču o podrijetlu, samo znam psihološku definiciju. Ali da, tako sam na to naišao.

Anna:
Da. A onda se sjetite kada sam vratio bivšeg, kako koristim Zeigarnikov efekt na našoj mikro skali?

Chris Seiter:
Sjećam se da sam te intervjuirao, pa je ovo zabavno putovanje uspomenama. Jer ono čega se sjećam iz vašeg intervjua bilo je kao da je cijela stvar kulminirala razmjenom predmeta za vašeg oca, zar ne? [nečujno 00:18:28].

Anna:
Da. Mislim, letjela sam po zemlji da bih uzela tatine stvari i moje stvari.

Chris Seiter:
Pa, bilo je to i kao važna stvar. Pravo?

Kakve su šanse da vratite bivšeg dečka?

Anna:
Da. Mislim, ovo je bilo ...

Chris Seiter:
To je poput njegove vizne karte ili poput njegove zelene karte ili slično.

Anna:
Neki od osobnih dokumenata jer su sve njegove stvari, poput nekih najvažnijih stvari, u osnovi izgorjele u požaru.

Chris Seiter:
Ne sjećam se tog dijela, ali da.

Anna:
Mislim, a ta je zgrada izgorjela i tako da nema njezinih kopija. Dakle, da nisam nabavio te stvari, bio bih uz [nečujan 00:19:02] potok bez vesla.

Chris Seiter:
Pa se sjećam da je ispričao priču o tome, u redu, tu je razmjena predmeta, a onda ste imali svog bivšeg, kao da razgovarate s njim u sobi, poput jedne sobe u kući, a zatim se preselite u drugu sobu, a on ' d bih vas slijedio, a zatim biste se preselili u drugu sobu i on bi vas slijedio. A rekli ste da ste to učinili iz dva razloga. Prvo, htjeli ste poput nekog aspekta teorije igara. Broj dva je da želite vidjeti stražnjicu dok hodate od sobe do sobe.

Anna:
Da.

Chris Seiter:
Toga se najviše sjećam vaših priča o uspjehu. [nečujno 00:19:32].

Anna:
Pravo. Jer bih promijenio temu razgovora svaki put kad bismo izašli iz sobe, jer ono što sam pokušavao [preslušavanje 00:19:41].

Chris Seiter:
To je važna točka koju sam propustio.

Anna:
Pokušavao sam pokrenuti Zeigarnikov efekt. Kad smo izlazili iz sobe, razgovor bi se prebacio tako da bi bio potpuno nov i on bi želio završiti prvi. Bio je to mini Zeigarnik efekt.

Chris Seiter:
To je predivno. Skoro sam ispustio dovoljno bombe. Bio sam kao, O moj Bože, zašto nisam, moram ponovno pogledati taj intervju koji sam u potpunosti [preslušavanje 00:20:09].

Anna:
Bio je to mini Zeigarnik efekt, ali također sam pokušavao napraviti kognitivnu disonancu, to jest, ovdje razmjenjujemo stvari, zar ne? Tako je emocionalno doista teško, ali ima i na drugoj razini, zapravo se slažemo pa vodimo sjajne razgovore. Dakle, kognitivna disonanca je mjesto gdje se jedno događa, ali drugo se događa emocionalno. [nečujno 00:20:38] slažemo se.

Chris Seiter:
Gotovo je poput vanjske nasuprot unutarnje razlike.

Anna:
Da. Kao i izvana, dobro se slažemo i on me privlači. Ali iznutra je rastrgan jer me ovo vjerojatno zadnji put vidi. I vodim ga sa [crosstalk 00:20:54].

Chris Seiter:
Ipak, vrsta zla, ipak priznajem da je to tako genijalno. Ne znam kako to reći osim toga.

Anna:
Pa, vratio sam ga i [nečujno 00:21:04] to.

Chris Seiter:
A onda ste našli nekoga boljeg.

Anna:
Pronašao sam nekoga boljeg, kao kod osobe s kojom su sada u braku. No, govoreći o Zeigarnikovom efektu, imam malu priču koju zapravo nikada do sada nisam dijelio, poput jedne od onih [nečujno 00:21:18].

značenje 220

Chris Seiter:
Tako sam uzbuđen.

Anna:
Dok je druga verzija Zeigarnikovog učinka. U redu. Dakle, dijelom da ga vratimo, sad smo zajedno. Dakle, došao sam u grad, njegov grad na druženje s prijateljima. I nekako smo se ispraćali i cijelo to vrijeme. Ali bio sam tamo sa svrhom, to jest da mu pokažem da ću doći u grad, a ne da mu kažem, i želim da shvati da ga nisam progonio i da je on ... Pokušavao sam zaposliti dalje, a da ne idem dalje, što je, Ti mi nisi prioritet i zato ću raditi ono što želim. Pa ću vam možda reći, možda neću.

Anna:
Dakle, znao je da sam u gradu i trebali smo ručati prije nego što odem. Pa sam u zadnji čas rekao, pa je očekivao da ćemo ručati neposredno prije nego što sam otišao iz grada. I rekao sam mu kao, zadnji trenutak, neću te vidjeti. Želim te vidjeti, ali mislim da te ne želim vidjeti, pa ću pogriješiti na oprezu i ne vidjeti te. To sam mu u osnovi rekao.

Chris Seiter:
Jesi li to ipak rekao?

Anna:
Da. Rekao sam, rastrgan sam što te vidim. Mislim da bi bilo bolje da te ne vidim prije nego što odem.

Chris Seiter:
Jer vaš je bivši u ovom trenutku. Samo seciram, dođete u grad, kažete mu i citiram ...

Anna:
Ne kažem mu da sam u gradu, on preko zajedničkih prijatelja saznaje da sam [preslušavanje 00:22:49].

Chris Seiter:
Pa sazna, a kako onda ...

Anna:
Tada mi kaže: Oh, nisam znao da si u gradu. Rekao sam, da, u gradu sam. A onda je [preslušavanje 00:22:57] rekao, želite li se družiti? Bila sam kao, Ne, jer sam zauzeta. A onda sam rekao, Pa, idem na večeru s tom osobom, možda možeš doći, ali to trebaš pitati njega.

Chris Seiter:
To je prilično dobro.

Anna:
Prilično sam dobar. Općenito sam prilično dobar. U svakom slučaju, ispratimo se, jer on označava zajedno s prijateljima, večeru s prijateljima. Ali onda je tijekom jedne posegnuo da mi pošalje poruku govoreći: Kad odlaziš? I rekao sam, odlazim na ovaj dan? A on je rekao, imaš li vremena? Ja sam kao, zašto? Rekao je, pa, želim ručati s tobom. Želim provesti vrijeme s vama sam prije nego što krenete, jer nismo, sve je bilo u grupnom okruženju. Rekao sam sigurno. A onda sam rekao da s namjerom da ću mu u zadnji čas reći ne, Zeigarnikov efekt. Zeigarnikov efekt u velikoj mjeri. Pa sam mu rekla: Hej, znam da bismo trebali ručati. Jer je kao, da, jer mi je poslao poruku tog ranog jutra.

Anna:
Rekao je, uzbuđena sam što ću ručati. Gdje želiš ići? Mislim da bla, bla, bla. A onda sam rekao, da. A onda sam bio, u redu, za sat ili dva, reći ću mu, ne. Pa sam mu poslala poruku za sat vremena da kažem, želim se naći s vama na ručku, ali mislim da je za mene emocionalno bolje da vas ne vidim, pa neću vidjeti, već ću jednostavno otići. On je poput, Ne, želim te vidjeti. A ja sam rekao, ne, radije ne. U redu je. Vidjet ćemo se drugi put kad se vratim u grad. I znao je gdje boravim. Rekao je, pa, dopustite mi da vam pomognem oko prtljage. Ja sam kao, Ne, u redu je. Shvatio sam. Potpuno sam dobro. Ja idem. Idem po svoj auto i idem. Ručat ćemo drugi put. Živio je, mislim, otprilike 15, 20 minuta. Bio je doslovno kao na mjestu gdje sam boravio u roku od 10 minuta.

Anna:
Rekao je, što radiš ovdje? I rekao je, nisam želio da odete. Moram te vidjeti prije nego što odeš. To je kao, stvarno. Bio sam kao, samo sam se stvarno trudio pobjeći odavde kao da ne ... On je poput, Dopustite mi da vam skinem prtljagu. Dakle, bila je to neuspjela verzija Zeigarnikovog efekta. Ali pogledajte što je učinilo, cijela ta ideja da me neće vidjeti kad je očekivao, stvar koju je očekivao završiti ostat će nedovršena. I što je to učinilo? Zbog njega je možda dobio kartu za prebrzu vožnju da me vidi prije nego što odem.

Chris Seiter:
Čovječe, to je sjajna priča. Jer način na koji samo slušam, vi ste oružali Zeigarnikov efekt na način da to nikada nisam baš vidio. Ali za mene je to baš kao da ste se poigrali njegovim emocijama. Dali ste mu da prođe kroz tobogan, gdje očekuje jedno, a onda se istrgne ispod njega. I onda imate legitiman razlog zašto, poput, ne znam mogu li [nečujno 00:25:54]

Anna:
Mislim, istina je. Ipak je bila istina. Bio sam kao, ne znam može li to stvarno [preslušavanje 00:26:01].

Chris Seiter:
Ali je li stvarno istina? Mislim, morao je postojati nagovještaj da to nije istina.

Anna:
Mislim, ovo će biti snimljeno, on će to čuti. Pa, mislim ...

Chris Seiter:
U redu oprosti.

Anna:
U redu. Bit ću iskren.

Chris Seiter:
[nečujno 00:26:12].

Anna:
Mislim, ne, svejedno ću mu reći o tome. Ali odgovor je bio da, htio sam izvući prostirku ispod njega.

Chris Seiter:
Mislim da je to tako jedinstven način, druga stvar, dok pričate svoju priču koja vam je pala na pamet, primijetio sam jedan od razloga zašto mislim da ste postigli tako dobre rezultate ... Tako dobri rezultati, čak nije ni pravilna gramatika. Zašto ste postigli tako dobre rezultate, ne bojite se riskirati uistinu. Budući da mislim da ćemo se koristiti, poslužit ćemo se pričom koju ste upravo ispričali. Osobno ne mislim da će mnogi ljudi riskirati da budu poput: Da, ne želim te vidjeti, jer mislim da su previše očajni da bi vidjeli bivšu. A onda kad osiguraju neku vrstu datuma, oni su kao, ja ne radim ništa slično, ovo je moj trenutak da ih vratim. Ovo je moj trenutak da imam smislen trenutak s njima. Bili ste poput, da, što god.

Anna:
Pa, mislim, ako ste razgovarali sa mnom u to vrijeme, mislim, razgovarao sam sa svojim bojnim prijateljem. Mislim da ste intervjuirali nju, kolegu igrača, zar ne?

Chris Seiter:
[preslušavanje 00:27:31].

Anna:
Dakle, razgovarao sam s njom u to vrijeme i sjećam se i bila je poput, ja sam bila, ne znam. Rastrgan sam. Želim ga vidjeti. Ne želim ga vidjeti. A ona je rekla, trebali biste ga vidjeti. I ja sam kao, ne želim ga vidjeti. Rekla je, u redu, onda ga nemojte vidjeti. Kao što je rekla, zapravo je vjerojatno bolje da ga ne vidimo. Jer rekao sam, zapravo ne znam mogu li to održati zajedno. I rekao sam, ako ću komunicirati s njim, želim biti siguran da ću to održati zajedno. I radije bih riskirao da ga ne vidim nego da ga vidim i budem u neredu. Meni je vrijedilo što ga nisam vidio. Budući da sam bio kao što iskreno znate, ponovno ću ga vidjeti.

Anna:
Ne brinem se da ga više ne vidim. Zapravo me ne brine što više neću dobiti priliku za razgovor s njim. Zato bih radije riskirao i ne bih ga vidio. I vjerojatno bi mi više išlo u prilog ako ga ne vidim jer očekuje da će me vidjeti. Ali trebalo je puno razmišljanja da se dođe do tog mjesta. Iskreno sam se iznenadio što je stigao tamo prije mog odlaska.

Chris Seiter:
Sigurno je vukao [nečujno 00:28:39], stvarno vozio brzo.

Anna:
Da. Što je vrlo smiješno, jer generalno govoreći vozim puno brže od njega.

Chris Seiter:
Anna, mislim da postoji nešto moćno. Vi mislite trodimenzionalno, a ja mislim da ljudi misle dvodimenzionalno. Oni razmišljaju vrlo linearno što se tiče Zeigarnikovog efekta, uključujući i mene, uvijek sam mislio da je to kao, oh, da, upravo sam razgovarao. A onda ste pronašli sve ove zaista zanimljive načine kako to upotrijebiti, a mislim da je stvarno moćan. Ali treba i malo promjene paradigme da bi se tako razmišljalo. Dakle, mislim da ne dajete sebi dovoljno kredita, mislim da je to sjajno. Samo me tjerate da pomislim kako je sada, pričekajte, moram početi premišljati kako to možete upotrijebiti s tekstnim porukama.

Anna:
Mislim, način na koji smo to učinili s SMS-om prilično je jednostavan, ali možete [preslušavanje 00:29:39] -

Chris Seiter:
Jeste, da.

Anna:
... bilo koji drugi način. Postoji mnogo, mnogo, mnogo načina da se Zeigarnikov efekt iskoristi u svim vrstama interakcija, a mi volimo ono što je vaša supruga Jen radila kad bi slučajno spustila slušalicu, to.

Chris Seiter:
Do danas se nikad nije prihvatila. I svaka joj čast, imala je legitiman stari telefon koji bi uvijek umro. Vidim da se to sada događa kad će razgovarati s našom mamom ili tako nešto telefonom, i to će jednostavno umrijeti, a ona se jednostavno neće javiti. Ali ovo je, također morate zapamtiti, razgovarali smo svaki dan otprilike dva sata. I to je učinila namjerno. Gotovo sam siguran da je upravo pokušala zadržati taj misteriozni aspekt sada kad smo u braku, kao da nije ostalo mnogo tajni osim te. Nikad se s time nije izborila, ali ja sam glup, znam igru.

Anna:
Ali znate, ono što sam pokušao reći mnogim svojim trenerskim klijentima, jer znam da razgovaramo o tome kako zadržati bivšeg angažiranim tijekom slanja poruka, ali morate imati takav način razmišljanja. Kada komunicirate s bivšim, nije važno je li riječ o sms porukama, u svakoj interakciji koju imate s bivšim imate puno nadzora. Imate kontrolu nad onim što govorite, kada to kažete i kako to kažete. Koliko dugo previše rizično, koliko čekate dok ne odgovorite. Hoćete li odgovoriti na njihov odgovor, puno toga možete kontrolirati. Također kontrolirate kada ulazite i kada izlazite.

Anna:
Posjedujte svaki pojedini komad koji možete dodati što kreativnije i vidjet ćete da ste zapravo puno moćniji u pokušaju povratka bivšeg nego što ste mislili. Ako svoje vjerovanje u uspjeh ovisite o tome reagira li vaš bivši na određeni način, ako primijetite, u tom slučaju me nije bilo briga kakav je bio njegov odgovor. Bila sam odlučna učiniti određenu stvar. Pravo?

Chris Seiter:
Pravo.

Anna:
Ne očekujte da se dođe utrkivati. Očekivala sam da će biti izazvan i donekle uznemiren što su biljke koje smo napravili propale.

Chris Seiter:
Pravo. [preslušavanje 00:31:57] toliko uzrujan da je naletio [nečujno 00:31:59].

Anna:
Da, ali očekivao sam da će ga to uznemiriti, a to me nije uzrujalo.

Chris Seiter:
Vi ste stvarno stvarno, ne znam je li to zato što ste poput superzvijezde osobe sa Sveučilišta Duke. Ali ti samo kako gledaš na to toliko se razlikuješ od načina na koji bih ja to gledao. I tvoj je put bio toliko bolji. Mislim da je činjenica da ste u mogućnosti primijeniti Zeigarnikov efekt na ove zaista jedinstvene načine kognitivne disonance, pretpostavljam, nešto što ako možete shvatiti, mislim da za svakoga tko sluša može li shvatiti način na koji ona govori i izgledati u svijetu kroz njezinu leću kada je riječ o prekidima, mislim da ćete postići bolje rezultate u održavanju bivših angažiranih ne samo na sms-u, već i na svim ostalim aspektima.

Chris Seiter:
To je tako jedinstven način. Pretpostavljam da nikada nisam razmišljao o tome da na Zeigarnikov efekt gledam iz 'like a', čak i da se vratim na prvu, gdje idete od sobe do sobe, što se sjećam da ste objasnili ono od sobe do sobe, ali ne znam Ne znam zašto nisam baš shvatio aspekt efekta Zeigarnik, poput načina na koji mijenjate temu u svakoj sobi? Za mene je to tako jedinstven način da ga upoznam, izvršim. Ne znam, pretpostavljam da sam samo u strahu malo bolje da mi je pamet puhala.

dečko u seks sceni s kapuljačom

Anna:
Mislim, ovo je nešto što sam pokušao razumjeti mnogim klijentima koji podučavaju klijente. Uz snagu koju imate, jeste li i vi, a to seže do istraživanja o kojima smo razgovarali prošli tjedan. Što činite da biste pokrenuli nostalgiju, čežnju i čežnju u svakoj interakciji koju imate s bivšim. Želite podesiti prekidač u vezi s ožičenjem, koje ste uspostavili u svom odnosu o vama, ionako pozitivnim ožičenjem. Jeste li na sve moguće načine na odgovarajući način uklopili flert na svim razinama? U redu, jer kao što smo razgovarali u grupi, jedan od naših moderatora Facebooka živi na tome, a to su različite razine koketiranja i različite vrste flerta koje koriste 11 poluga ponovnog privlačenja.

Chris Seiter:
I mi smo, ti i ja napravili intervju na YouTube kanalu o flertovanju. Vjerojatno ne toliko dubinski kao oni Facebook životi, ali ti Facebook životi dostupni su samo ljudima koji jesu [preslušavanje 00:34:40].

Anna:
Jesu li [nečujno 00:34:41].

Chris Seiter:
iako samo nabavite program, takve stvari, ali ako ste htjeli malo pauze, početnice koketiranja i kako to pravilno izvesti, [crosstalk 00:34:49], da, pogledajte naš intervju.

Anna:
Da. A onda također morate razmisliti o vrstama razgovora koje vodite s bivšim. Na primjer, neki ljudi koji se ponekad zaglave u slanju poruka zato što iznova i iznova vodite isti razgovor, iako je tema možda drugačija, u osnovi volite svaki put pitati savjet. Postoji mnogo različitih vrsta, postoje i visoke razine interakcije i niske razine interakcije. Dakle, visoke razine interakcije su izravne, one su i vrlo društvene. Dakle, izravni su i zahtijevaju da vaš bivši i vi uložite vrijeme ili energiju kako biste se međusobno povezali. S društvenog aspekta također možete voljeti grupne chatove, na primjer, na zabavama ili kada komunicirate sa sferom utjecaja. To su visoke razine interakcije, a mogu biti one za savjet ili one s učinkom Benjamina Franklina ili one za djevojku u nevolji, zar ne?

Anna:
To mogu biti intelektualni ili zamišljeni razgovori, posao, politika, religija, socijalna pitanja, obitelj. Oni mogu biti smiješni. Mogu biti igre. Otkrivam da su mnogi moji klijenti koji zapnu često zaglavili na istoj visokoj razini interakcije u vrsti teksta. Zato ga uvijek trebate zamijeniti. Sada ga morate prebaciti između visokog i niskog. A vi i ja nekako počinjemo razgovarati o tekstovima s malim ulaganjem, zbog COVID-a. Oni su obično neizravni i ne zahtijevaju puno ulaganja. Prilično su pasivni. Na primjer, zatvoreno pitanje visoke razine kako ste? Je li tekst s malim ulaganjem, mem, GIF, TikTok, YouTube video, Tweet. Čak i sami društveni mediji, kad objavljujemo postove i priče, to su niske interakcije.

Anna:
Ne trebaju puno razmišljanja da bi komunicirali i iznosili ih tamo, iako jesmo, posebno kada je riječ o društvenim mrežama, vrlo smo promišljeni, zar ne? Ali moraš pogledati, kako komuniciram s bivšim? Radim li to samo na isti način uvijek iznova i iznova? Najvjerojatnije je to prvo mjesto koje moramo pogledati kad zapnete. Pravo?

Chris Seiter:
Da.

Anna:
Da, stalno morate biti prilično kreativni. Kako komuniciram s bivšim? I je li dovoljno kreativan? I koliko vezan uz moje za ovaj određeni ishod? Ponekad su neki bivši tvrdoglavi i samo im treba vremena.

Chris Seiter:
To je istina. Da, i jedina stvar koju bih dodao je da pomalo odlazim s teme, ali ne baš. Ovo sam napisao prošli tjedan. Većinu svog vremena za pisanje proveo sam pišući članak od 16.000 riječi o smsu. Jedna od stvari koje sam tamo unio bilo je pitanje vjerodostojnosti, o čemu smo danas malo razgovarali, ali često je poput toga kako znate da je vaš bivši zapravo autentično nekako angažiran naspram pukog odgovora. I moj nastavak toga je uvijek pokušati vidjeti, poput uzeti na znanje ono što govore, a zatim s vremenom provjeriti poklapaju li se njihovi postupci s onim što govore. A to će vam reći je li autentično. A to nije savršen način, rekla bih jer morate pričekati vrijeme. Ali ako sjedite tamo i pitate se kako znam kako je moj bivši autentičan? Mislim da je to vjerojatno prvo mjesto koje bih započeo, osim ako nemate nešto bolje za što biste se mogli sjetiti i brzo ga dijagnosticirati.

Anna:
Mislim, reći ću samo ovo. A ovo se temelji na razlikama [nečujno 00:38:30] studija ponašanja koje sam pročitao, u redu. Muškarci, općenito govoreći, imaju mnogo manje šanse da će vam odgovoriti samo da bi bili dobri. Muškarci, ako žele razgovarati s vama, razgovarat će s vama. To su žene zbog kojih se morate brinuti.

Chris Seiter:
Smiješno je, moramo pročitati istu studiju, jer pokušavao sam pronaći nešto od govedine u članku, i to je nekako slično, žene su bile te ... Da, mislim da je čak i studija nastavila reći da su žene malo je vjerojatnije da će pokušati zadržati vezu s bivšim nakon prekida, dok su muškarci nekako poput više onih koje žele očistiti.

Anna:
Da, ili smo bili uključeni ili nismo.

Chris Seiter:
Da, rekao bih da sam muškarac, definitivno se slažem s muškom stranom stvari. Zato mislim da postoji i toliko više žena koje na internetu traže savjete za prekid veze, jer je malo teža potencijalna prepreka koju je moguće prevladati.

Anna:
Mnogi su moji muški klijenti često zbunjeni jer vole da je teže, jer govorim samo kao žena, u prošlosti sam s nekim razgovarala samo da bih bila dobra. Da, mislim, žene su gotovo socijalizirane od rođenja da bi bile lijepe. U redu, pa je puno teže ako je vaša bivša žena prepoznati je li vaša bivša simpatična ili je iskrena. Dakle, da biste utvrdili je li žena iskrena u svojim odgovorima na vas, želite pogledati broj riječi. U redu. I trebali biste je prilično dobro poznavati. Znate kada je prezirna i znate kad joj je samo lijepo, za razliku od toga što je stvarno zaručena. Neke žene kad su prezirne i nelagodno im kažu: ne znam ili ne želim razgovarati s tobom. Reći će, Hahaha, a onda zapravo neće odgovoriti na bilo što što ste napisali.

Chris Seiter:
Pa, mislim, to bi također bilo ono što riječi i postupci u praksi, poput hahaha, ukazuju, kao, oh, vi mislite da je to smiješno, ali ako uopće ne odgovore, nisu mislili da je smiješno . Da.

Anna:
Da.

Chris Seiter:
Ali pretpostavljam da se to i zakomplicira jer neki muškarci to čak čitaju kao: Oh, ona se teško trudi dobiti. Jure još nešto takvo, što samo pokazuje kako su muškarci glupi, ali to je još jedno [nečujno 00:41:07].

Anna:
Da, ako je žena za koju je manja vjerojatnost da će se teško igrati, a stvarno joj je neugodno i ne zna reći ne.

Chris Seiter:
Da, također mislim da trebate uzeti u obzir činjenicu da je puno vjerojatnije da će bivši igrati teško. Mislim to je tvoj bivši.

Anna:
Manje je vjerojatno da će momak teško igrati. I opet, ako vaš bivši razgovara s vama, čak i ako je za vas, čini se kao da ne govori puno, činjenica da razgovara s vama znači da želi razgovarati s vama. Da ne želi razgovarati s vama, uopće ne bi odgovorio.

Chris Seiter:
Presuda Anna i ja ćemo biti sretni s odgovorima koje dobijete.

Anna:
Da. Budi zadovoljan s tim.

Chris Seiter:
Stvarno podcijenjena stvar, pretpostavljam da bih za kraj ove epizode podcasta koju sam iz ovoga najviše uzeo bilo isto ono što ste rekli na početku da nismo ni razgovarali o tome što je, eto, vi kontrolirate 50% jednadžbe. Obavezno kontrolirajte svaki djelić tih 50%, a ne 30%, kontrolirajte svaki djelić tog naivka i dogodit će se dobre stvari.

Anna:
Da, točno.

Chris Seiter:
Pa, kako jedan trener trenira s nekim poput vas?

Anna:
Što? Pa, jedan, ako nikada prije niste trenirali sa mnom, uvijek možete otići na web mjesto i odabrati me i to bi bilo sjajno. Zabavit ćemo se. Odlično razgovarajte, smislite plan igre. Dobit ćete vezu za preuzimanje snimke naše sesije. Obećavam da ću vam dati puno domaćih zadaća i smijat ćemo se, možda ćemo plakati, ali sigurno ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.

Chris Seiter:
To je super. Dala mi je trenersku sesiju prije nego što smo započeli. Govorio sam joj prije nego što smo započeli, bio sam kao, da, stvarno sam bio zabrinut i pod stresom ovaj tjedan. I ja sam baš kao da izlijevam sve, a ona je kao, da. Ušla je u trenerski način rada, mogao sam znati i bio sam poput, samo mi dajte trenersku ulogu. Dakle, sjajno je.

Anna:
Pa, upravo sam izašao iz trodnevne radionice o autentičnosti. Dakle, za moj vlastiti trenerski certifikat, tako da ste dobili [preslušavanje 00:43:19] -

Chris Seiter:
Pa, eto.

Anna:
... [nečujno 00:43:21] s preša.

Chris Seiter:
Pravo. Tako sam od Ane dobio najbolje povratne informacije, ali mogu jamčiti za nju, ona je sjajan trener. Trenirala mi je prije nego što smo ovdje počeli i osjećam se kao milijun dolara.

Anna:
Mislim, kad napokon dobijem svoj puni certifikat, poput magistarske razine, jednostavno nema puno ljudi [preslušavanje 00:43:42].

Chris Seiter:
Razgovarajmo o tome prije nego što ovdje prekinemo vezu. Anna je luda. Dakle, ono što kažem pomalo ludo, ja sam ...

Anna:
Ja sam.

Chris Seiter:
Vi ste srednja razina ICF-a?

Anna:
Da, [preslušavanje 00:43:56]

Chris Seiter:
U redu, pa ona pokušava postati jedna od samo koliko ljudi u ...

Anna:
1300. U ovom trenutku postoji 1349.

Chris Seiter:
U redu, pa ona pokušava postati glavni trener broj 1350 u cijelom svijetu ... To je Međunarodna trenerska federacija, za one koji ne znate. Dakle, eto koga vam pomažemo u podučavanju. I da, ne mogu reći dovoljno lijepih stvari o njoj. Svaki put kad u utorak odradimo jednu od ovih epizoda podcasta, uvijek je to tako zabavan razgovor. Uvijek se osjećam kao da sam to stvorio i uvijek učim od vas. Dakle, to je dobar znak.

Anna:
Pa, to znači da mislim, uvijek puno naučim kad god razgovaramo ti i ja, pa je to obostrano.

Chris Seiter:
Da, to je istina, pretpostavljam, ali ne i ... Mislim da je to pomalo deskriptor. To je poput pravila 80, 20 poput 80% vas, 20% mene.

Anna:
Mislim da nije tako. Stvarno mislim [preslušavanje 00:44:52].

Chris Seiter:
Prestani biti skromna Anna. Ti si vjeran gad. Dopustite samo [nečujno 00:44:56].

Anna:
I vi ste, obojica smo negativci, zato smo prijatelji. Ali napravit ću vlog barem za svoj trenerski program, jer je to jedini akreditirani program obuke Međunarodne trenerske federacije koji se fokusira na autentičnost. Mislim da je to nešto o čemu mnogi od nas zaista moraju razgovarati, pogotovo kad pokušavamo vratiti bivšu. Jer u bivšem prostoru za oporavak postoji toliko toga što se može osjećati manipulativno. Dakle, nešto što želim da svi moji trenerski klijenti, pa čak i ako ne treniramo, na primjer ako ste u grupi na Facebooku razumiju, ne želimo da ikad lažete ili budete nepošteni. Želimo da budete iskreni i da u potpunosti prihvatite sve o sebi i da to unesete u interakciju s bivšim, jer se to tumači kao samopouzdanje i povjerenje koji su nevjerojatno privlačni.

Chris Seiter:
To je istina. Drago mi je da ste iznijeli ... Mislim, nekako smo u ovoj kontroverznoj niši ako razmišljate poput niše za raspad. Većina ljudi ne želi ponovno okupiti bivše. I na žalost, naseljeno nas je podosta, ne želim reći prevaranata, ali ljudi koji ... Pa, njima je jako stalo do toga da dobiju svoj novac i daju vam zauzvrat vrijednost. Neću reći da vam ne daju vrijednost, jer sam siguran da neki od njih daju. Ali jedna stvar koja je moj okupljeni poziv za oporavak bivšeg dečka otkad sam započeo jest da želim ići iznad i iznad vrijednosti. Tako da mogu iskreno reći da je Anna vjerojatno trenutno najbolji trener na cijelom svijetu s obzirom ne samo na autentičnost, već i na to da se osjećate. U redu, pa kao što sam rekao, ovo sam ja stvaran sa svima koji slušaju ili gledaju.

Chris Seiter:
Većina ljudi u ovoj industriji, ne želim reći da iskorištavaju slomljena srca, ali osjećam da se malo toga događa. A za mene nemam problema s marketingom. Dakle, puno puta ljudi imaju problem koji se plasira na tržište, ja nemam takav problem s tim. Ali imam problema s tim jeste li ako jako trgujete i prodajete se, pobrinite se da činite sve što možete kako biste osigurali da se ta osoba osjeća kao da je iz toga imala maksimalnu vrijednost. Jedna od stvari koju mogu iskreno reći o Ani jest da će vam pružiti maksimalnu vrijednost na treningu. Stoga se trudim uvijek vam pružiti maksimalnu vrijednost s digitalnim proizvodima i sličnim stvarima. Anna će biti osoba koja ide toliko daleko iznad i dalje u treniranju, to mi je zapanjujuće i trebala bi se osjećati nevjerojatno ponosnom na sebe zbog onoga što je učinila da potakne imidž oporavka bivšeg dečka. Jer svjestan sam činjenice da se nalazimo u toj kontroverznoj niši.

Anna:
Žao mi je zbog mojih mačaka.

Chris Seiter:
To je u redu. Volim mačku koja samo prolazi. Kao da ovo dajem kao stvarno strastveno [preslušavanje 00:48:03].

Anna:
Znam, a onda odjednom pokušavam zadržati ravno lice jer moja mačka [nečujno 00:48:07] poput, oh, bože, ne znam možete li to urediti. Oprosti.

Chris Seiter:
Moramo ga zadržati, ovdje smo autentični.

Anna:
Mi smo. Anna ima mačku [nečujno 00:48:18].

Chris Seiter:
To je istina. Ali ovdje je moja poanta. Ako želite nekoga tko će vam samo pomoći u najboljem mogućem ishodu u vašem životu, bez obzira na to vraća li vam bivšeg ili vam pomaže da prebolite bivšu, Anna je osoba za vas. Iskreno vjerujem da trenutno nema nikog boljeg na svijetu, uključujući i mene samog.

Anna:
Što?

Chris Seiter:
Da, trenirate [preslušavanje 00:48:43], pa ste puno više vježbali. Da, to je prilično velika pohvala.

Anna:
To je moja pohvala. Mislim, jednostavno postoji razlog zašto sam došao u ERP, kad sam i sam bio slomljen srca. Točno ste citirali istraživanje nekoga s kime radim.

Chris Seiter:
Dan Ariely, Pogrešno pripisivanje osjećaja.

Anna:
Da. A on mi je bio profesor kad sam stjecao MBA, tako da, jednostavno, znao sam da postoji nešto u ovom programu što se zaista razlikuje od ostalih. Za mene je program zaista prerastao u nešto što se tiče autentičnosti koja se temelji na znanosti i činjenicama. I mi smo također samo u zajednici Facebook općenito je, mislim, ljubazan i gostoljubiv i trudimo se da budemo iskreni i otvoreni. To je stvarno jedinstvena zajednica.

Chris Seiter:
Da, reći ću jednu stvar u vezi Facebook zajednice da smo Anna i ja, mislim da smo vrlo zaštitnički nastrojeni. Tako da ponekad ima ljudi unutra, moramo zaštititi druge, kao da su tamo neki negativni ljudi. A mi se bojimo riješiti ih se i vratiti im novac, jer jednostavno nisu sposobni za ono što pokušavamo stvoriti. A ponekad to povrijedi osjećaje ljudi, ali u mom umu uvijek pokušavamo zaštititi integritet grupe i osigurati da nema argumenata, tučnjava ili prozivanja ili mislim, neki ljudi su rekli neki [preslušavanje 00:50: 17] stvari tamo.

Anna:
To mora biti vrlo sigurno mjesto u emocionalnom smislu, i to je vrlo emocionalno sigurno mjesto. To je također mjesto na kojem nećete uvijek čuti stvari koje želite čuti. Ali ljudi to govore iz ljubavi i dobrote, jer žele da budete najbolji i postignete što možete. I to je samo stvarno lijepa grupa koja također štiti privatnost i povjerljivost jedni drugih. Jer slom srce nije lagan i mnogi ljudi ne toliko ja, jer to je otvoreno, to možete vidjeti, da sam u grupi, ali mnogi ljudi ne žele da se zna da su u grupa za oporavak odnosa. I tako se međusobno štitimo, štitimo, činimo privatnim, povjerljivim i što god kažete u grupi ostaje u grupi, tako da sam zaista ponosan na to.

Chris Seiter:
Daleko smo prešli put od kada smo prvi put rekli, reći ću vam to.

Anna:
Da. Mislim, u početku smo bili stvarno mali.

Chris Seiter:
Da, još uvijek smo, pa, što sad imamo 5000?

Anna:
Imamo gotovo 6000.

Chris Seiter:
Prihvaćam ljude svaki dan, a ni ne znam. Ja sam jednostavno, je li ta osoba dobro, ovo, ovo.

Anna:
[preslušavanje 00:51:34].

Chris Seiter:
Dobivamo puno lažnih zahtjeva, ne znam primjećujete li to. Mislim da su botovi. Ali da, osobno dodajem ljude u grupu svaki dan kako bih osigurao da su netko tko je kupio program ili odradio trening. Mislim da pristup možete dobiti kupnjom knjige koja se ne može pokupiti. Postoje stvarno tri ulazne točke u skupinu. Stoga se želim pobrinuti da svi znaju kako, tako smo vrlo strogi prema ulaznim točkama u [nečujno 00:52:06]. Ali da, u svakom slučaju, treniranje s Annom vrlo je jednostavno, idite na web stranicu, kliknite na coaching, prijavite se za coaching. To je to.

Anna:
Mislim, bit ću jedini trener na glavnoj razini u prostoru za oporavak odnosa, koji je posebno obučen kroz program autentičnosti.

ako mu dam prostora hoće li se vratiti

Chris Seiter:
[nečujno 00:52:29] 1300 u cijelom svijetu [nečujno 00:52:32]. Jedini u vjerojatno cijelom prostoru prekida, a vjerojatno čak i prostoru odnosa?

Anna:
Definitivno na razini majstora i autentičnosti. Da.

Chris Seiter:
Idemo tamo. Mi vam osiguravamo kvalitetu. Ali hvala što ste saslušali sve i pojavili se.

Anna:
Hvala vam, ljudi. [preslušavanje 00:52:51].

Chris Seiter:
Vidimo se sljedeći tjedan, što god ...

Anna:
Da, o čemu razgovaramo sljedeći tjedan?

Chris Seiter:
Želite razgovarati o tome? Ne znam.

Anna:
Mislim, ovisi o tome kako se oboje osjećamo dobro? Jer znam da ste jako naporno trčali, jer si možete uzeti malo vremena.

Chris Seiter:
Da. Želim reći nešto poput mijenjanja i možda poput strana, bivši te želi natrag ili nešto slično.

Anna:
Možemo to napraviti.

Chris Seiter:
Super je lako.

Anna:
Da. Napravimo to. Kako da znamo da vas bivši želi natrag?

Chris Seiter:
Da, učinimo to. Kako znate da vas bivši želi natrag? Eto vas svi.

Anna:
Ali stvorite dokument o ovome tako da nisam jer stalno pitam Chrisa poput, o čemu razgovaramo, a onda sam zaboravio.

Chris Seiter:
Dakle, to će učiniti za danas. Vidimo se drugi put.

Anna:
Vidimo se.