Stavljanje tjeskobe pod kontrolu može vam pomoći s bivšom osobom

Koji Film Vidjeti?
 
Reproduciraj epizodu podcasta Sviranje

Danas ćemo trener Anna i ja sjediti i u osnovi ručno izrađivati ​​ovu epizodu podcasta, krajnji vodič za rješavanje anksioznosti nakon prekida.



  • Razgovarat ćemo o tome kako svoju tjeskobu staviti pod kontrolu.
  • Zašto je tako važno imati ga pod kontrolom
  • Kako

Uskočimo odmah.

Kako se nositi s anksioznošću nakon prekida







Anna:
Da. Da, mislim da je stvarno sjajno. To se odnosi na mislim da su u osnovi svi u našoj Facebook grupi.

Chris:
Da. Tamo se događa mnogo tjeskobe. Primijetili smo da ima puno klijenata s kojima ćemo se nositi. Anna je, kao i uvijek, došla pripremljena. Pokušao sam doći pripremljen, ali ona je bila kao, da, pa ...

Anna:
I vi ste došli pripremljeni.

Chris:
Imao sam jednu stvar.





Anna:
Ipak je tvoja stvar bila zlato.

Chris:
Bilo je prilično zanimljivo. Ali onda ti-

Anna:
Trebao bi razgovarati o tome.

Chris:
O tome ćemo razgovarati u odjeljku o znanosti. Govoreći o znanstvenom odjeljku, podijelit ćemo vrstu ove epizode u tri dijela. Pravo?

Anna:
Da da.

Chris:
Znanost, a zatim više-

Anna:
Osjećaji i što onda učiniti.

Chris:
Osjećaji i što onda učiniti.

Anna:
Da.

Chris:
To je sjajan način. Tako mi je drago što vas ovdje imam za partnera. Budući da sam doslovno prazan, bio sam kao, u redu, nakon znanosti, što slijedi nakon znanosti? Već sam zaboravio. Dakle, dobra stvar što ste ovdje da biste me spasili.

Anna:
Pa, stvorimo sjajnu ekipu, pa sam uzbuđen.

Chris:
Radimo. Radimo. U redu, dakle znanost.

Anna:
Znanost.

Chris:
Tjeskobe.

Kakve su šanse da vratite bivšeg dečka?

Anna:
Oh, moj Bože.

Chris:
Idemo.

Anna:
Pa, u redu, govorili ste mi prije nego što smo započeli o ovom dramskom trokutu. Želim čuti sve o tome. Reci mi više.

Chris:
Da. Dakle, moja je supruga zapravo bila ... Poslala mi ga je i rekla, Hej, možda biste mogli ovo iskoristiti. Ili naravno, rekao sam, pa, što je to? Rekla je, ne znam, to zvuči cool. Prije nego što smo radili ovu epizodu, bio sam kao, oh, naučit ću o tome. Tako sam proveo oko 30 minuta gledajući YouTube video zapise i čitajući o tome. Zove se Karpmanov dramski trokut.

Anna:
Poput Cartmana iz South Parka?

Chris:
Ne, Karp, poput Karpa.

Anna:
Šalim se.

Chris:
Da da. Pa, volim South Park.

Anna:
Imam.

Chris:
Osobito svjetska ratna epizoda.

Anna:
Da. O moj Bože.

Chris:
To je bio džem još u ono vrijeme. Sad to nisam gledao godinama. U redu, prelazimo s teme.

Anna:
Ipak uvijek skrenemo s teme.

Chris:
U redu. Dakle, Karpmanov dramski trokut, ili kako su ga drugi ljudi od milja zvali, Trokut terora, u osnovi je ovaj trokut uloga u kojem možete biti zarobljeni i iz kojeg ne možete izaći. Često to mogu biti određene uloge koje preuzimate u vezi. Postoje tri vrste uloga. Tu je žrtva, ovo je tip osobe koja će reći: Oh, sve mi se loše stalno događa. Često glume žrtvu. Tu je spasitelj, ovo je tip osobe koja će doći do žrtve i reći: Oh, riješit ću vaše probleme. A tu je i progonitelj, netko tko će kriviti druge ljude za sve njihove probleme, umjesto da preuzme bilo kakvu samooptuživanje.

Chris:
Otkrili su da ljudi koji su vrlo tjeskobni ili čak ponekad vrlo depresivni imaju ove uloge u ovom trokutu, a ne mogu mu pobjeći. Na primjer, spasitelj je stvarno uobičajena stvar s kojom mislim da mnogi ljudi u našoj Facebook grupi mogu suosjećati. Zbog toga što često razmišljaju ili se zabavljaju s nekim tipom i sjede tamo i razmišljaju: Pa, ja mogu biti ta koja će riješiti njihove probleme. Mogu ovo popraviti. Mislim da imam malo ovoga, a to je vjerojatno ... Definitivno imate malo ovoga, jer pogledajte naše poslove. Pokušavamo popraviti narušene veze. Mi smo spasioci. No, ono što se na kraju dogodi je ako ste previše spasitelj, nikada ne želite nekako riješiti probleme druge osobe. Uvijek tražite više problema za rješavanje. I zaista, vaš bi posao trebao biti osnaživanje drugih ljudi koji će im pomoći da nauče kako rješavati vlastite probleme.

Chris:
Ono što se na kraju dogodi ponekad je, pretpostavljam da sam gledao ovaj video tipa koji je to objašnjavao. I rekao je da ima trenerskog klijenta i jedan ga je trenerski klijent jednog dana nazvao i rekao, ne znam imamo li o čemu razgovarati. Dakle, izašao sam i stvorio sebi problem kako bismo imali o čemu razgovarati. Što je nekako čudno. Ali u njezinu je umu bilo dobro, ne želim trošiti novac u bescjenje, pa sam stvorio ovaj problem. Bila je žrtva i pronašla je način da se ponovno stavi u ulogu žrtve. Dakle, možete stalno biti zarobljeni, a to djeluje za sve tri uloge. Ne znam kako se to odnosi na anksioznost, jednostavno mi je bilo fascinantno.

Anna:
Pa, mislim da to utječe na ovu ideju lovca i trkača. Ako te dijelove trokuta stavimo u ... Zabrinuti stil privrženosti je progonitelj. A onda su trkači stilovi privrženosti koje treba izbjegavati, njih su dvoje, bojažljivi i prezirni. Odbacivanje je daleko rjeđe, strah je puno češći. Ja sam bivša-

Chris:
Da, znamo sve o strahu.

Anna:
Da. Ja sam bivša. To je nekako zabavno.

Chris:
Zašto nekako ne učvrstimo razliku između plašljivih stilova privrženosti koji izbjegavaju i stidova odbacivanja izbjegavajućih izbjegavanja.

Anna:
U redu. U svrhe ERP-a jer se nomenklatura razlikuje izvan naše skupine i među različitim stručnjacima. U redu? Ali za potrebe ERP-a, strah je samo vaše izbjegavanje vrtne sorte. Privrženi fobovi, ljudi koji se prilično lako povlače, oni također imaju tjeskobne sklonosti. U redu? Ali izbjegavajući odbacivanje ... Pa, i oni koji strahuju žude za emocionalnom bliskošću, ali boje se, dakle, boje se romantično vezati za nekoga. U redu? Često vjeruju da ću na kraju zabrljati stvari, pa bih vjerojatno trebao odgurnuti ovu osobu. To je ukratko strašno izbjegavanje.

Anna:
Dismissive je osoba koja aktivno izbjegava emocionalnu bliskost. Ono što će se dogoditi jest da će se izvana činiti vrlo povezanima i izvrsnim slušateljima, ali kada su u pitanju njihove vlastite potrebe ili stvaranje bliskih emocionalnih vezanosti, aktivno će ih izbjegavati. Kao bivši izbjegavajući odbijanje, što bi se dogodilo, približio bih se ljudima, a onda ih u nekom trenutku jednostavno odgurnuo i potpuno isključio. A bilo bi odmah i iznenada i trajalo bi zauvijek. Trajalo bi stvarno dugo. Ne bih pokušavao doći do mene. To bi bilo poput zatvorene knjige. Ali imam na tone prijatelja. To su dvije razlike.

Kakve su šanse da vratite bivšeg dečka?

Chris:
U redu. To su najvjerojatnije što? Što se tiče anksioznosti.

Anna:
[nečujno 00:06:52]. Da. Pa, tjeskoba je progonitelj. To su ljudi kojima je potrebna gotovo stalna provjera valjanosti. Njihovi su ljubavni jezici obično riječi potvrde ili fizički dodir. Sve što ... ili darove. Sve što im potvrđuje ili potvrđuje da su voljeni i da su prihvaćeni. I to im stalno treba. Oni su također skloni previše razmišljanju. Govoreći o dramskom ciklusu, ona jedna žena koju ste spomenuli koja je stvorila dramu.

Chris:
Žrtva, točno.

Anna:
Žrtva. Mnogi, zabrinuti ljudi, mislim da će glumiti žrtvu. Pitat će, zašto ja? Zašto se ovo događa? Danas sam imao klijenta trenera koji je očito bio zabrinut. Nisam terapeut, zar ne? Nisam stručnjak za mentalno zdravlje, samo sam trener. Ali bilo je jasno da je zabrinuta jer je doslovno rekla, pretjerujem. A ono što se događa u tom pretjeranom razmišljanju jest da je ona potpuno pogrešno protumačila sve što je njezin bivši radio i govorila kroz objektiv da ga ne volim. Uopće nije prepoznala njegovo ponašanje jer je situacija u kojoj su se našli bila vrlo neugodna. Nije ga prikladno upoznala s drugim ljudima. Dakle, bio je nekako sam. Dakle, povući će se i samo šutjeti. I mislila je da je on samo izbjegava i da je nimalo ne voli. I stvorila je ovu priču u svojoj glavi.

Chris:
Da.

Anna:
Da.

Chris:
Pa, čini se da je to nekako uobičajena tema koju primijetite kod ljudi s tjeskobom na vezi, je li im te priče koje stvaraju u glavi. Gotovo kao njihova mala stvarnost. Kad je sama stvarnost malo drugačija. Primijetio sam to puno u razgovoru s ljudima u svom osobnom životu, kao i podučavanju ljudi ili gledanju ljudi u Facebook grupi. Puno puta imaju takav mentalitet žrtve, ali nisam siguran pomaže li ovo u vezi sa znanstvenim stvarima u koja su ulazila sva istraživanja koja ste obavili

Anna:
Pa, mislim, mislim da je jedna od studija koju sam pročitao bilo nekoliko studija koje ću ovdje iznijeti. Jedan je gledao snimke mozga ljudima koji su nedavno izašli iz veza. Pokazalo je da socijalna bol, drugim riječima, emocionalna bol zbog prekida ili odbijanja neke vrste i fizička bol, dijele potpuno iste neuronske putove. Ono što su vidjeli u jednoj studiji jest da je ljudima koji su nedavno prošli kroz prekid, bez obzira žele li prekid, skenirao mozak dok su gledali slike svojih bivših i razmišljali o samom prekidu. Dok su buljili u fotografije, pogodite što se dogodilo? Osvijetlio se dio mozga povezan s fizičkom boli. Ono što je to učinilo jest inducirani osjećaj socijalne odbačenosti. To su aktivirajuće regije mozga koje su uključene u doslovnu fizičku bol, koja se rijetko aktivira tijekom drugih neuroloških slikovnih studija osjećaja. Pa, to je stvarno zanimljivo, zar ne?

Chris:
To je stvarno zanimljivo.

Anna:
Zamislite da gledate ... Očigledno gledate slike stvari koje ih čine sretnima-

Chris:
Društveni mediji, točno.

Anna:
Da baš? Ali izaziva oštru bol, pa možemo vidjeti zašto to stvara ovu vrstu tjeskobe. Ono što navodi jest da socijalni gubitak doslovno predstavlja, mislim da posebno emocionalno iskustvo koje je jedinstveno povezano s boli. Mozak, kao što znamo, žudi za ljubavlju. Zaljubljenost skida poklopac s raznih sretnih hormona poput dopamina i oksitocina i stvara super sretne osjećaje. Kad nas bivša napusti, opskrba tim hormonima za dobro osjećanje roni i mozak oslobađa hormone stresa, kao što su-

Chris:
Kortizol, točno.

Anna:
I epinefrin.

Chris:
Da.

Anna:
Ono što je sjajno kod ovih hormona je to što nam u stresnim vremenima omogućuje brzu i učinkovitu reakciju na prijetnje. Ali u smislu dugotrajne nevolje, poput slama srca, ovi hormoni stresa doslovno se nakupljaju i stvaraju probleme. Pa, što se događa u mozgu? Nadam se da vam ne smeta što sam geek samo malo više.

Chris:
Ne, geek van.

Anna:
U redu.

Chris:
Ti i ja smatramo ove stvari fascinantnima, ali svi ostali žele čuti stvari s osjećajima. Ali idemo samo.

Anna:
Oni su poput, Anna, šuti.

Chris:
Idemo niz zečju rupu.

Kakve su šanse da vratite bivšeg dečka?

Anna:
U redu. Idemo niz zečju rupu, u redu? Ovdje su doslovno fizički simptomi prekida i kako se to događa. U redu? Previše kortizola u mozgu, tako dugotrajna nevolja, imamo nakupljanje kortizola. Previše kortizola u mozgu, što on radi? Šalje krv glavnim mišićnim skupinama. Što se onda događa? Naši se mišići napinju i spremni smo odgovoriti na prijetnju, poput borbe ili bijega. Međutim, bez stvarne potrebe za fizičkim odgovorom, pretpostavljam da se doslovno ne borite protiv bivšeg, poput udaranja šakom u lice.

Chris:
Točno, nadajmo se. Imamo većih problema s prženjem.

Anna:
Mislim iskreno, ako ovo slušate, upravo ste prošli prekid i želite to učiniti, nemojte to činiti. Jer to će vas strpati u zatvor. A to bivšem ne vraća. Svejedno, mišići nemaju priliku trošiti svoju energiju. Što se onda događa? Mišići oteknu, a to uzrokuje glavobolje, ukočen vrat i onaj užasan osjećaj stiskanja u prsima. Siguran sam, ako se možete sjetiti bilo kojeg slomljenog srca, čini se da se vaša prsa doslovno udubljuju u sebe.

Chris:
Da.

Anna:
Da.

Chris:
Da.

Anna:
Zato, jer-

Chris:
18 godina, prvo slomljeno srce, to je bilo najgore što sam osjetio. Kažem ti, moj je otac bio kao, Hej, idemo negdje jesti. Jer volim izlaziti jesti. I bio sam kao, F ne. Nisam ni gladna.

Anna:
Ti si poput, Ne.

Chris:
Osjećam to ovdje.

Anna:
Ok, pa ono što je rečeno ... To je sjajno, jer ... Pa, nije sjajno. Ali to dovodi do sljedeće stvari. Vaši mišići ne mogu imati odgovarajuću opskrbu krvlju, zahvaljujući ponovnom nakupljanju kortizola, preusmjerava krv iz vašeg probavnog sustava, što na kraju uzrokuje gubitak apetita, proljev, žao mi je što govorim o proljevu.

Chris:
To je ludo. To je u redu.

Anna:
Ili grčevi.

Chris:
Zbog toga imam kao dijete toliko problema s proljevom.

Anna:
Oh, stvarno?

Chris:
Previše slomljenog srca.

Anna:
O moj Bože.

Chris:
Samo se šalim. I vi ste ga kupili, to je najveći dio.

Anna:
Učinio sam. Jesam, totalno sam to kupio. Bio sam kao, Oh ne, jadni Chris. Tko ti je toliko puta slomio srce? Tada se događa da hormoni stresa rašire vaše tijelo, vaš imunološki sustav počinje se doslovno boriti, tako da povećava vašu ranjivost, izlažući vas, čineći vas ranjivijim na bolesti.

Chris:
COVID.

Anna:
I bube.

Chris:
Dobivate COVID.

Anna:
Da, COVID. Zbog toga će mnogi ljudi, nakon prekida, doživjeti prehladu ili gripu.

Chris:
Da.

Anna:
Pravo?

Chris:
Da.

Anna:
Opet, postoji to stalno otpuštanje kortizola, što će rezultirati, pogodite što? Problemi sa spavanjem. I ometa vašu sposobnost da dobro prosuđujete. Sjećam se da nakon prekida neko vrijeme nisam mogao spavati. Spavao sam ponekad samo dva, tri, četiri sata noću.

kuća škorpiona pregled

Chris:
Da.

Anna:
Prekidi aktiviraju područje vašeg mozga koje obrađuje žudnju i ovisnost. Mislim da ako ste član naše Facebook grupe, trebali ste, ili ako ste trenirali sa mnom, vjerojatno ste već pročitali post o jednom od naših moderatora koji je doslovno istraživač. Radila je na COVID cjepivu za jednu od najvećih biotehnoloških tvrtki na svijetu. Napisala je članak o cijeloj znanosti iza koje nema kontakta i uistinu govori o cijeloj toj žudnji i ovisnosti koja nastaje kao rezultat tjeskobe koja je rezultat prekomjernog kortizola i epinefrina u tijelu. To je znanost. Da.

Chris:
Da, dobro, znate, smiješno je, upravo sam nedavno na web mjestu prepisao gigantski besplatni vodič o povratku bivšeg uopće. Tamo sam stavio neku vrstu znanosti. Jedan od članaka koji smo napisali o [nečujnom 00:15:06] oporavku zove se Anatomija prekida. Imamo puno grafike, gotovo poput zvučnog sustava, znate kako zvučni sustavi imaju sve one tipke koje možete nekako staviti gore-dolje? Pa, mi nekako ilustriramo kako izgledaju sve lude kemikalije. I to je tako zanimljiva stvar, jer možete vidjeti bum, jedini gumb gore je kortizol. To mi je stvarno bilo svježe kad ste počeli razgovarati. Stvarno sam se geekao dok ste prolazili tamošnju znanost.

Chris:
Jedna stvar koja ... Zapravo nisam čuo istraživanje mozga o kojem ste govorili, gdje su ih natjerali da gledaju slike i osjećali su fizičku bol. Čuo sam gotovo identičnu studiju u kojoj su proučavali aspekt žudnje i ovisnosti, a radili su isto. Dobijali su ljude do prekida, morali su gledati slike svojih bivših i gledali su koji dio mozga svijetli. I također, isti dio mozga koji svijetli je onaj simptom odvikavanja od ovisnika o kokainu.

Anna:
Da. Mislim, doslovno vaše tijelo prolazi kroz povlačenje droge.

Chris:
Pravo. I to je također razlog zašto toliko ljudi ... uvijek sam pronašao-

Anna:
Želim prekinuti ovdje na sekundu. O tome su zapravo postojale tri studije. Ne samo da se isto područje mozga osvjetljava za ovisnost o drogama, to je isto područje mozga koje svijetli zbog opsesije.

Chris:
Da. Da. Pa, ima smisla. Znate, ovisnik o kokainu također bi bio toliko opsesivan u vezi s tim.

Anna:
Dakle, sve je to isto. Da.

Chris:
Ali to nekako podrazumijeva ono što sam htio reći. Navike pretraživanja naših kupaca uvijek su fascinantne. Jer uvijek traže samo na zaista dva mjesta. Oni pretražuju na Googleu, što je najčešće pretraživanje. I to ima smisla jer žele zadržati ... Super su opsjednuti dobivanjem odgovora na to: Kako da zaustavim ovu bol koju osjećam? Ali ne želim da itko zna da prolazim kroz bol. I oni će također otići na YouTube. Pretražit će na YouTubeu. Dakle, tu je i vrsta ovog elementa malo gnušanja prema sebi, s obzirom na sramotu zbog želje za bivšim natrag. U svakom slučaju, baš mi je bilo zanimljivo.

Anna:
Pa, ovo stvarno lijepo ulazi u dio osjećaja tjeskobe. Za ljude u ranim 20-ima, jer imamo značajan dio ljudi, mislim da su i treneri i unutar Facebook grupe, koji su u ranim i kasnim 20-ima. Često bi takvi prekidi mogli biti kraj prve značajne, značajne veze za odrasle. Pa čak i nakon prekida poput prve ljubavi, još uvijek se može osjećati kao da zapinjete u ovoj petlji pronalaska pravog partnera. Mislim, u osnovi bez obzira na prekide sisa, zar ne? Ali prekidi odjednom dodiruju mnoga pitanja koja vuku korijene iz znanosti o ovoj tjeskobi. Tuga, nesigurnost, samopoštovanje, identitet uloge, čak i seksualnost. Tuga i tjeskoba mogu se svoditi na osjećaj panike, opsjednutosti i depresije.

Anna:
Dakle, osoba s opsesivnim ili opsesivno-kompulzivnim tendencijama mogla bi odjednom osjetiti potrebu neprestano provjeravati društvene mreže bivšeg. A depresivnija osoba mogla bi na kraju samo preživjeti ili samo puno razmišljati i samo se valjati u jami očaja i sumnje u sebe. Ali-

Chris:
Koji-

Anna:
Samo naprijed.

Chris:
Što pretpostavljam da pripada žrtvi, dijelu trokuta.

Anna:
Da, ta žrtva. Povratak na svoj dramski trokut.

Chris:
Da baš. Idemo tamo. Pronalaženje veza.

Anna:
Tu si ti. Anksioznost je puno više od puke brige. Istraživanja pokazuju da se anksioznost javlja kao dio nevolje i traume. Kao što ste govorili o dramskom trokutu, što još može uključivati ​​tjeskoba? Opet, to nije samo briga, to su nametljive misli, problemi sa spavanjem, poteškoće u koncentraciji, osjećaji panike ili pesimizma budućnosti, doslovno nemir, utrke u mislima ili opsjednutost, može biti fiksacija. Mučnina, ponavljanje ponašanja, provjeravanje društvenih mreža, pregledavanje svih tekstova koje ste ikad slali ili preslušavanje svih glasovnih poruka ili čitanje svih e-poruka. Sve sam te stvari već radio u prekidima.

Chris:
Da. Sjećam se teksta, sjećam se da sam to radio. Gledate i katalogizirate sve tekstove. Tada znate da

Anna:
Tada znate da vam je loše. I o tome razgovarate s prijateljima i obitelji, čak i strancima. Sjećam se da sam jednom razgovarao o mom prekidu s neznancem, nekim slučajnim frajerom. I on je bio kao, u redu, mogu li dobiti vaš broj?

Chris:
Bio je vrlo ... Tražio je jednu stvar, a ona vam nije trebala pomoći.

Anna:
Da. Trebalo je pomoći sebi, meni. A odgovor na to bio je: Ne, ne možete imati moj broj.

Chris:
To ste rekli savršeno, poput stripa ... Tako ste savršeno rekli.

Anna:
Au, hvala.

Chris:
Oprosti.

Anna:
Život mi je smiješan.

Chris:
Mislim da je to super. Mislim da je tvoj život sjajan.

Anna:
Imam puno smiješnih priča. Ali u cjelini, osjećamo se potpuno izjedajući ono što se događa ili ne događa. Stvar je u tome da mislim da svatko tko ovo gleda mora shvatiti, 100% je prirodno osjećati se anksiozno i ​​osjećati ovu razinu anksioznosti koju imate zbog cijelog procesa prekida, pokušaja oporavka od prekida, pa čak i razmišljajući o povratku bivšeg. I u redu je da želite bivšu natrag. Također je normalno da mislim da odmah potražim oslobađanje od uznemirujućih misli i osjećaja, zato imamo obitelj i prijatelje koji kažu: Oh, samo idi odmah na spoj. Ili, prestanite razmišljati o bivšem. Ili, samo kreni dalje. Želim da shvatite da je ta tjeskoba koju osjećate zapravo stvarno dobro vrijeme za samoodražavanje i za dobru brigu o vlastitom mentalnom zdravlju. Nažalost, vjerojatno će svi proći barem jedan ili dva prekida. Želite biti bolje pripremljeni za sljedeći put kad se to dogodi. Dakle svejedno.

Chris:
Pa, aspekt anksioznosti i osjećaja, jedna stvar bih definitivno rekao da puno primjećujemo na Facebook grupi su ljudi koji ne ... Oni nekako dopuštaju toj anksioznosti da kontrolira svoje postupke. Zato ćemo puno puta reći ljudima da pročitaju Smirivanje emocionalne oluje ili Da steknu emocionalnu kontrolu. Jer primjećujemo da to izgleda kao da ima ogroman utjecaj na poboljšanje razgovora s bivšima, ali i samo na poboljšanje vaše kvalitete života. Jer prilično je jadno kad ste cijelo vrijeme tjeskobni ili ste stalno depresivni ili opsesivni i provjeravate telefon da li je nešto objavio ili je ona nešto objavila. I, moj Bože, što ako je netko novi? A onda to muči vaše ...

Anna:
Tvoj dan, tvoja noć. Mislim, vi samo razmišljate, Oh ... Ovo je, mislim da je zanimljivo, također moramo razgovarati o ljudima koji imaju tjeskobu čak i prije nego što se dogodi prekid ili koji imaju anksiozni poremećaj. Čitao sam nešto o ovome. Ljudi s anksioznošću ili postojećim anksioznim poremećajem, odnosi se mogu osjećati stvarno zastrašujuće. Da bi ušli u vezu, često mogu smisliti toliko razloga zašto veza neće funkcionirati, zašto ne bi trebali biti u vezi, zašto je usamljenost bolja. Sve pretjeruju i moraju se jako potruditi kako bi se zaštitili od ovog narativa o ovoj vezi neće uspjeti.

Anna:
Za njih, za ljude koji su prirodno zabrinuti poput ovog, ogroman je skok biti u vezi. Često će navoditi probleme s povjerenjem ili loša iskustva. Dakle, kad osoba s lošom anksioznošću konačno to učini, na temelju mog trenerskog iskustva ustanovio sam da već postoji toliko toga što je emocionalno i mentalno uložila u svog bivšeg i perspektivu budućnosti, da kad se raspadne, ne znam što da radim. Samo shvatite da ako prekinete s nekim ili ako postoji poremećaj, to nije samo prekid veze. Ili ako imate voljenu osobu ili prijatelja koji prolazi kroz prekid i oni doživljavaju tjeskobu.

Anna:
Morate shvatiti, ovo nije samo citiranje, prekid veze. Nije samo učenje prolaziti kroz pokrete bez nekoga. Doslovno postoji potpuno ... Mentalni rat koji moraju voditi samo da bi ovo prošli. Mislim da je to vrijedno pažnje. Ne možemo ga samo odmaknuti u stranu jer, Samo se previše brineš. Ili, previše razmišljate. Ne, stvarno trebaš obratiti pažnju. A ako imate prijatelja koji prolazi kroz nešto slično i on je zabrinut, trebate mu stvarno pružiti potporu.

Chris:
To nekako ide u taj aspekt mentalnog zdravlja. Mentalno zdravlje je vrsta onog slona o kojem nikad nitko ne želi razgovarati. Društvo ga često pomete pod tepih, zapravo nemaju dobar ili idealan način. To je zapravo nešto što doživljavamo kad nažalost imamo pokušaje samoubojstva ili prijetnje samoubojstvom u Facebook grupi. I mi smo kao, u redu. Jedan od ... Ne mogu se sjetiti je li to bio moderator ili ne, nazvali su stvarnu liniju za pomoć za samoubojstvo i bilo je to kao čekanje od 50 minuta ili nešto slično, što vam pokazuje koliko su ti ljudi bez dovoljno osoblja. Ali također vam pokazuje kako društvo nema specifične sjajne pristupe rješavanju vrlo teških situacija.

Chris:
Iako kažem da netko tko se bavi anksioznošću do te mjere da vodi taj mentalni rat nije samoubilački, to definitivno ne insinuiram. Ono što kažem je da puno puta mi koji nemamo te probleme s anksioznošću gledamo nekoga i nikako se ne možemo suosjećati s njim. Nemamo načina ... Postoji taj gigantski prekid veze. I važno je da to poštujete. Ja sam samo neka vrsta prašnika koji podupire ono što Anna govori, sjećam se da smo jednom bili na fakultetu, bili smo u ... bilo je to kao dodatni kreditni zadatak otići u muzej i nešto poduzeti. Ne mogu se točno sjetiti. Ali tamo je bila djevojka na koju sam se nekako zaljubio. I sjećam se da je imala napad panike. I bio sam kao, ni sam ne znam što bih radio. Isprva sam mislio da se šali. Jer to je bilo poput nečega što biste vidjeli u filmovima. Nikad prije nisam vidio da je itko imao napad panike. Ali kad sam shvatila da je to stvarno, bilo je kao da se sjećam da sam se osvrnula i ljudi su jednostavno otišli. Nisu to ni pokušali priznati.

Anna:
Što?

Chris:
Bili su poput, ne želim to dirati niti se baviti tim problemom.

Anna:
Je li im bilo toliko neugodno zbog njezina napada?

Chris:
Mislim da da.

Anna:
Njezina panika?

Chris:
Bilo je to u javnosti. I sjećam se da je bila poput disanja i kao da svi počinju buljiti. Pretpostavljam da sam nešto što sam uzeo iz toga pogledao ove dijelove S-H-I-T. Nitko nije spreman ni pomoći. Dakle, ja sam bio voljan pomoći. I na kraju sam s djevojkom postao prilično dobar prijatelj. Sve u svemu, moja stvar je ako ovo slušate za prijatelja ili ako imate prijatelja koji ima napade panike ili jaku tjeskobu prije nego što stupe u vezu, toj osobi moramo dati malo više koristi od sumnjati. A često ... zapravo sam nestrpljiv da dobijem vaše mišljenje o ovome, Anna. Puno puta mislim da ljudi imaju određena mišljenja o stvarima u kojima nemaju nikakvih iskustava.

Chris:
Na primjer, osvajanje bivšeg nazad, želeći bivšeg povratka. Mislim da je opći konsenzus većine javnih ljudi: Oh, pa zašto biste ikada željeli vratiti bivšeg? Dok ta osoba ne prođe kroz prekid i ne riješi probleme s anksioznošću, a zatim poželi svog bivšeg. A onda im to vrsta stavlja u perspektivu.

Anna:
Imam vrlo specifičan pogled na to, što je, iskreno, i ja sam osjećao isto. Ali prošao sam dovoljno i tjeskoba i depresija nisu samo puno tužni i zabrinjavajući. Puno je dublje od toga. Kad se dogodi prekid veze, nije važno jeste li si bili dečko i djevojka ili ste bili u braku. Prekid je prekid i to je gubitak. I nitko vam nema pravo reći kako da pretrpite gubitak koji doživite. U redu? Dakle, treba vam koliko god želite. A ako ljudi zbog vas nisu strpljivi, morate pronaći emocionalne resurse koji će vas podržati. Na primjer, ERP Facebook grupa, terapeut, čak i ... svakakve stvari.

Chris:
Govorili ste mi nešto super fascinantno što se točno uklapa u ono o čemu ovdje govorimo. Čitate knjigu pod nazivom Hrabrost koja se ne voli. A tamo imaju taj stvarno zanimljiv koncept o jednoj osobi koja vas voli i dvoje ljudi koji vas mrze, a zatim i svim ljudima koji su ravnodušni. Ali pretpostavljam da je ono što ste uzeli ili ono što je uzelo iz knjige da se trebate okružiti ljudima koji će vam se svidjeti.

Anna:
Da, tko će vam se svidjeti. Oni su tvoji ljudi. I nije važno je li to jedna osoba ili 10 milijuna. Treba vam samo jedan. I za svaku osobu koja vam se čini da vas ne podupire, provedite manje vremena fiksirajući se zašto vas ne podržava i idite pronaći ljude koji će vas podržati.

Chris:
Jučer sam kupio ovaj YouTube tečaj da bih me pokušao naučiti kako bolje rasti YouTube kanal. Gledala sam, to je taj tip koji ima oko tri milijuna pretplatnika. I pričao je ovu priču o tome kako je, kad je tek krenuo, bio poput ovog remenja za čizme. Tek je započeo i odgovara na svaki komentar, nekako me podsjetio na mene kad sam započeo oporavak bivšeg dečka, odgovarajući na sve komentare i sve. A onda je stigao i ovaj komentar koji je dobio kao da je ta osoba upravo rekla nešto jako zlobno za nju. Rekao je da mu je to uništilo cijeli dan, do te mjere da taj dan nije mogao završiti posao, a razmišljao je o komentaru i pitao se: 'Kako ću odgovoriti na ovo?' Moram odgovoriti nečim super duhovitim.

Chris:
Odgovorio je, nije bio neljubazan ili nešto slično. Ali onda se čuo s tipom koji je ostavio podli komentar 10 sati kasnije ili nešto slično. A momak je rekao: Vidi, vidio sam sav uspjeh koji postižeš sa svojim YouTube kanalom. Stvarno mi je, stvarno žao što sam rekao to što sam rekao. Sinoć sam bio pijan, vidio sam koliko si bio uspješan, osjećao sam se loše što nisam bio toliko uspješan i iste smo dobi. Iznosio sam ti ga, to nije ispravno, moram biti bolji. Dakle, puno puta, ljudi koji vas ne vole, više je riječ o njima nego o vama.

Anna:
Gotovo uvijek se radi o drugoj osobi. Slično kao kod duhova i varanja, rijetko se radi o osobi koja je priviđala ili varala ili čak o osobi koja je primatelj mrskog komentara. Stalno dobivam puno komentara mržnje. U mom stvarnom životu i-

Chris:
Ja isto.

Anna:
Da. I sranje je. Sviđa li mi se? Ne. Je li me briga? Trudim se mariti puno manje nego prije.

Chris:
Uvijek se samo uvježbam da razmišljam za svakog mrzitelja ili ljude koji kažu nešto jako loše, ima otprilike 15 ljudi koji stvarno uživaju ili im se sviđa ono što radite, oni jednostavno ne kažu ništa.

Anna:
Da. Da. Mislim, ljudi koji su-

Chris:
To vjerojatno nije istina, ali to je moj glavni top.

Anna:
Ne, ako razmišljamo o toj knjizi, Hrabrosti koja nam se ne sviđa, doista bismo se trebali igrati s osobom koja nas voli i sa sedam ljudi koji su prema nama neutralni ili pozitivni. Mislim, to je osam ljudi. Koga je zapravo briga za dva mrzitelja?

Chris:
Postoji citat koji mi nekako padne na pamet s onom Hrabrošću koja se ne voli, a to je: Ne možete zapravo reći ništa vrijedno izgovaranja ako nekoga ne uvrijedite. Otkrio sam da je to nekako istina. Puno puta ljudi ne vole ... Facebook je stvarno ... Iz bilo kojeg razloga, jednom sam probao Facebook oglase i od tada to nisam probao. Ali sjećam se komentara kad samo pošaljete oglas široj publici koja ne mora nužno vratiti bivšu, ali prolazi kroz prekid. Njihov je odgovor poput: Zašto biste ikada poželjeli taj komad S-H-I-T natrag? Kažu sve ove stvarno ljutite stvari. Ljudi su ponekad nekako zao.

gleda li moj bivši moj facebook profil

Anna:
Pa, to je njihovo iskustvo. Pomažemo ljudima da vrate mnogo bivših. I znam u treniranju-

Chris:
Pa, znam da je Anna nevjerojatna u tome. Zapravo sam morao proći ... Ponovno pišem briga li je vaš bivši još uvijek o vama? Kao, kako to shvaćaš?

Anna:
O da.

Chris:
I pregledavao sam ... Dakle, samo sam otkucao priče o uspjehu u Facebook grupi. I bilo je kao, treniram s Annom, treniram s Annom, treniram s Annom, treniram s Annom, treniram s Annom, treniram s Annom. Ja sam poput gdje je onaj kod kojeg treniram s Chrisom ili mi je Chris pomogao? Ne. Treniram s Annom, trener s Annom, trener s Annom.

Anna:
Sav moj trenerski uspjeh je-

Chris:
Trener s Jen.

Anna:
Da. Ali sav moj trenerski uspjeh omogućen je zbog tebe, Chris.

Chris:
O, zašuti.

Anna:
Iskreno.

Chris:
Baš si sjajna.

Anna:
To je istina. Istina je, sjajni ste.

Chris:
Pa, poanta koju pokušavam iznijeti je zapravo da ste sjajni i da znate o čemu govorite.

Anna:
Hvala vam. Znam o čemu pričam. Ali iskreno, mog postojanja kao trenera ne bi bilo ovdje da nije bilo vas. To je istina.

Chris:
Hvala vam. Uzeti ću kompliment i čuvati ga svojim životom.

Anna:
Sjajni ste, nevjerojatni ste. Pogledajte naše društvo obostranog divljenja. Ljudi će biti poput: Zašto to sad slušam?

Chris:
Da. Da, ovdje se ne radi o tjeskobi, već o uspješnim pričama.

Anna:
Pa ne, mislim, mislim da s ERP Facebook grupom to ne mora biti ERP Facebook grupa. Mogu biti bilo koja grupa za podršku. Ne morate dolaziti k nama, iako je naš stvarno sjajan. I iskreno, nećete pronaći nijednu tako dobru grupu kao naša, samo ruku na srce jer smo baš tako robusni.

Chris:
Inače, mi smo definitivno nepristrani ljudi. Veoma smo nepristrani u vezi s tim.

Anna:
Pa, neprestano gledam različite skupine za raspad.

Chris:
Oh, nisam. Ne želim. Da, vjerojatno bih ipak trebao.

Anna:
Zavirim unutra. Jer volim uspoređivati. Ja sam bivši izvršni direktor za odnose s javnošću, pa želim znati. Želim znati kakav je naš natjecateljski krajolik. Postoje neke prilično dobre grupe, ali iskreno, naša je doslovno najbolja. Sve što mislim da ne radimo tako dobro ... isto tako, žao, moram se služiti odgovarajućom gramatikom. Sve što mislim da ne radimo dobro, razgovaram s vama o tome.

Chris:
I onda to pokušavamo učiniti.

Anna:
Da, i mi to pokušavamo učiniti.

Chris:
Morali smo-

Anna:
Ali primijetite, u posljednje vrijeme nisam s vama razgovarao o poboljšanju grupe.

Chris:
Pa, uvijek sam operirao pod mentalitetom neznanja.

Anna:
O moj Bože. Tako ludo.

Chris:
Život mi na taj način djeluje malo bolje. Pogotovo što se tiče promatranja konkurenata. Ali tada ću samo pitati: Zašto Google rangira ovaj članak u odnosu na moj članak? Moj članak sadrži 25.000 riječi i stavio sam puno ... Ovaj ima oglase izlijepljene po cijelom tijelu i učitavanje traje 50 sekundi.

Anna:
Znam da su naše trenerske usluge najbolje.

Chris:
Imamo izvrsne trenerske usluge. A to je također nepristran priključak za sve koji slušaju.

Anna:
Mislim, mislim da naši brojevi govore sami za sebe. Činjenica da su stvarno dobri.

Chris:
Dobili smo jako dobru stopu uspjeha. Super sam ... Mislim da je to stvar na koju sam najponosnija. Budući da sam uvijek želio nešto pokazati ljudima poput: Gledajte, imamo ogroman niz uspješnih priča. Radim na stvaranju stranice za web stranicu koja je upravo ovo gigantsko nakupljanje priča o uspjehu, bum, bum, bum. Ipak još uvijek radim na tome.

Anna:
Ipak sam uzbuđena.

Chris:
Da. Uostalom, čime se baviš? Mi smo nekako u odjeljku anksioznosti što učiniti ako imate posla s anksioznošću, očito idite u našu Facebook grupu ili idite u Facebook grupu ili grupu za podršku. Što drugo?

Anna:
Mislim da je jedna od prvih stvari očito prikupiti emocionalne resurse oko sebe i zaista iskreno uzeti vremena da se prvo obnovite. Jer jedan, koji očito pomaže smanjiti anksioznost nakon prekida. Ali pomaže vam i da postanete najbolje ja. A to je da je postajanje vašim najboljim sobom, razumijevanje onoga tko ste izvan veze zapravo ono što privlači bivše povratak. Vi kao svoje najjače samostalno neovisno o toj vezi privlačite ne samo bivšem, već i više ljudi. A ono što ćete možda pronaći jest da je dio privlačnosti u vašoj vezi prije prekida bila činjenica da možda oboje pomalo niste postojali kao najbolje ja. Dakle, kako postajete vaš najbolji

Chris:
Uvijek pristupim tome kad ste malo samozadovoljni u vezi.

Anna:
Da.

Chris:
Ali definitivno mogu provjeriti što govori. Kad intervjuiram priče o uspjehu, uvijek se potrudim istražiti i vidjeti: Hej, jesi li stvarno učinio nešto posebno? I jedna stvar koju smo neprestano primjećivali jest da su mnogi od njih emocionalno došli do točke u kojoj su dovoljno sigurni čak i ako ne vrate bivše. Dakle, oni ulaze u proces razmišljajući, više od svega želim svog bivšeg. Često vođeni tim tjeskobnim tendencijama. A onda negdje tijekom rada s nama nekako prijeđu tamo gdje jesu, znate što? U redu je ako ih ne vratim. I taj je mentalitet mislim ključan prije nego što uopće započnete razgovor s njima. To je nešto na što aludirate.

Anna:
Pravo. Da. Mislim, dvaput sam prošao kroz ovaj postupak da vratim bivše.

Chris:
I vratili ste ih oboje?

Anna:
Oboje natrag.

Chris:
I mislim da ste dobili-

Anna:
Oženjen sam.

Chris:
Da.

Anna:
Da.

Chris:
I ja sam. Želite se natjecati?

Anna:
Da, i ti si. Pogledaj se. Pogledajte kako smo svi u braku nakon što smo prošli prekide. Ali stvar je u tome što mislim da u prekidu onoga što radite jest da naučite o sebi. Pronalazite načine kako smanjiti razinu stresa, njegujete hobije, njegujete svoja prijateljstva. Ovo je vrijeme da se uronite u nešto drugo, osim da se zadržite na svojim prošlim vezama, jer vam pomaže da vidite budućnost sa ili bez bivšeg sudjelovanja. Često imam klijente koji će reći: Moji prijatelji mi govore da izađem, zabavim se ili idem na spoj. I uvijek me pitaju, trebam li? A moj odgovor je pitanje, koji ste spremni to učiniti? Učinite to samo ako želite i ako se osjećate spremni. Nikad ne izlazi samo zato što ti netko govori da to učiniš. Morate si dati pravo vrijeme za tugovanje.

Anna:
Stvarno sam ozbiljna u vezi s ovim. Mislim, gubitak je značajna stvar. Ne možete to samo četkati ispod tepiha. Dakle, bilo tko vam kaže da samo nastavite, pogotovo ako je šest mjeseci ili manje nakon prekida, na neki način nahrani hrpu bikova. Pravo?

Chris:
Da.

Anna:
Da. Mislim, tjeskoba vas može učiniti stvarno ranjivima. Dakle, trebate uzeti vremena za razmišljanje. A posebno je grubo ako patite od kronične mentalne bolesti ili imate problema s mentalnim zdravljem. Budući da traumatični stres prekida može izgledati neodoljivo ili čak oslabiti. Ne mogu vam reći o broju klijenata koje imam, a koji imaju neku vrstu anksioznog poremećaja ili pate od depresije. Najbolje je zaista dobiti stručnu podršku za rješavanje vaših mentalnih problema kako biste spriječili traumatični ili trajni traumatični stres i vaš anksiozni poremećaj da vam preuzmu život.

Anna:
Čak i ako vam prethodno nisu dijagnosticirali, mislim da imate kroničnu mentalnu bolest, i dalje je potpuno moguće i potpuno valjano da se osjećate tjeskobno i tužno i nelagodno nakon prekida. Zapravo mislim da je dobro vrijeme potražiti pomoć od terapeuta ili savjetnika. Za mene je to prikupljanje resursa za podršku oko sebe, razumijevanje kakvog je vašeg života izvan veze. I iskreno, vježbajte zahvalnost. Jer kad prolazite kroz prekid, imate prevladavajući osjećaj gubitka i boli u srcu. Zahvaljujući svim hormonima stresa i znanosti o tjeskobi, imat ćete tunelski vid i vidjeti samo negativnost onoga što se događa u vašoj situaciji.

Anna:
Pomaže ... Znam da zvuči nekako hippy-dippy, ali umjesto da se usredotočite na prekid ili tjeskobu zbog iskustva, preusmjerite svoju energiju u procjenu onoga što imate. To je jedna od najvećih stvari. Čak i ako je mali, zar ne? Poput hrane, i danas sam pojeo jako dobar burger. Ili za mene, danas sam imao stvarno dobar veganski brownie, za koji nisam mislio da bi ga i okusio. Mislila sam da će imati okus poput kake i zapravo je bila super ukusna. Dakle, zahvalan sam na tome danas. Da.

Chris:
Stvarno?

Anna:
Da. Mislila sam da će to zaista biti užasno.

Chris:
Sve čega se mogu sjetiti kad ste rekli da je zahvalnost bila, jeste li je ikad vidjeli ... Znam da se bavite nekim animeom. Pravo? Neki anime, zar ne?

Anna:
Da. Da.

Chris:
Jeste li ikada vidjeli anime Hunter X Hunter?

Anna:
Da.

Chris:
10.000 udaraca zahvalnosti? Volim to. To mi je kao najdraža stvar ikad.

Anna:
Pogledaj nas-

Chris:
To ću gledati cijelo vrijeme. Na to me podsjeća.

Anna:
Svatko tko gleda ovaj videozapis ili sluša podcast, da, morate pogledati taj anime.

Chris:
Da, izvolite. To je ... Ali da. Mislim, jedino što mislim dodati, mislim da puno puta ljudi koje prevlada tjeskoba imaju ogroman problem sa strukturom. A ponekad je i malo strukture dobro. Dakle, puno puta ćete vidjeti Anu ili ja kako preporučuju ovu stvar koju nazivamo svetim trojstvom, a to je vrsta zdravlja, bogatstva, odnosa. I pokušavajući raditi stvari kako bi maksimalizirala ta područja vašeg života. To samo po sebi, samo neka vrsta pomaka, pokretanje snježne grude koja se kotrlja niz brdo, može pomoći, povrh 10.000 udaraca zahvalnosti dnevno. Povrh svih ostalih lijepih stvari, resursa za emocionalnu potporu i svih stvari koje je Anna govorila. Mislim da je to prilično dobro. Mislim, ako želite više, pogodite što? Anna je dostupna za treniranje.

Anna:
Ja sam. Pa, zapravo ne ovaj i sljedeći tjedan jer sam već sit.

Chris:
Da, žao mi je zbog toga.

Anna:
Oprosti.

Chris:
Ali za nekoliko tjedana.

Anna:
Da, za nekoliko tjedana. Imam raspoloživost treći tjedan ožujka i četvrti tjedan ožujka.

Chris:
Bum. Izvoli. Prijavite se.

Anna:
Bit ćemo jako zabavni. Što na kraju završi ... Zaista je zanimljivo, ne znam što se događa s ljudima koje podučavaš ili s Tylerom, ali čini se da moja sesija često započinje s puno suza i tuge. I onda iz bilo kojeg razloga, na kraju se smijemo. Ne znam što se događa. Možda sa svojim klijentima doživljavam valjak za emocije.

Chris:
Kad bih trenirao, nikad nitko ne bi plakao preda mnom, nikada.

Anna:
Što?

Chris:
Ne znam zašto, mislim da je to zato što sam frajer. Mislim da je to zato što-

Anna:
Misliš?

Chris:
... boje se. Da, mislim ... Mislim da su muškarci bili puno otvoreniji od žena. I mislim da je to zato što su čuvani i neki aspekti odnosa mogu biti pomalo neugodni. I vjerojatno se jednostavno osjećaju ugodnije s vama.

Anna:
Mislim da iskreno odajem vibracije starije sestre ili mame.

Chris:
Mislim da je to više starija sestra. Netko za koga znate da će cijelo vrijeme biti na vašem uglu, odvesti vas pod okrilje, zaštititi i donijeti rezultate.

Anna:
Da. Razbit ću te u tvoje ime.

Chris:
Izvoli.

Anna:
Neću doslovno nekoga zapaliti, ali dat ću sve od sebe da nekoga mentalno zamislim za vas.

Chris:
Tamo ti. Pravo. Anna je najbolja.

Anna:
Ti si također. Zbog toga smo prijatelji.

Chris:
Volim raditi ove podcaste s vama.

Anna:
Da li?

Chris:
To je tako zanimljivo.

Anna:
I meni se sviđaju. Volim ih.

Chris:
Ona koju smo mi imali, a oni nemaju toliko pregleda koliko mislim na YouTubeu samo zbog prirode. Ljudi na YouTubeu obično vole 10, 15-minutne videozapise. Ali na podcastu dobivaju tisuće slušanja, ljudi samo hodaju uokolo.

Anna:
Stvarno?

Chris:
Da. Ne znam jesam li vam to rekao.

Anna:
O moj Bože, ne nisam znala.

Chris:
Da da. Ljudi te stalno slušaju, Anna.

Anna:
O moj Bože.

Chris:
Ali cool stvar je onaj podcast koji smo napravili na bijes i što učiniti ako se vaš bivši ljuti na vas.

Anna:
Agresija?

Chris:
Da. To je bila stvarno dobra epizoda. Sjećam se da sam pomislio: Ova epizoda ide jako dobro. I sjećam se da sam dobio povratne informacije od ljudi iz Facebook grupe, a onda su ljudi ponekad u komentarima na YouTubeu ili u komentarima na web stranici govorili: Wow, to je nešto što nikad prije nisam čuo. I nekako sam dobio vibracije oko ove epizode na isti način. Nadam se da se isto to događa i ovdje.

Anna:
Upravo pružamo pravi sadržaj koji je koristan.

Chris:
To je istina.

Anna:
Ne kažemo samo: Ovako rješavate tjeskobu. Govorimo o znanosti o tome i vlastitom iskustvu s njim.

Chris:
Da. A također, svako malo ću skrenuti s puta i početi razgovarati o animeu ili World of Warcraftu ili smiješnim stvarima.

Anna:
Ali stvar je u tome što idem odmah tamo s tobom.

Chris:
Znam. Ponekad si ti ta koja me vodi zalutalim putem.

Anna:
Znam. Dobro, sad kad razgovaramo, pomalo smo skrenuli s teme, ali moram vam reći, ne znam što je to, ali u posljednje vrijeme vidim puno TikTokova koji pokazuju kako je Giles stvarno atraktivan.

Chris:
Jeste li čuli za ... Giles je privlačan muškarac. Mislim, ravna sam, ali Giles je-

Anna:
Ali mislim, kad prvi put gledate Buffy, kad ste puno mlađi, ja ne ... mislim-

Chris:
Pa, ne gledate ga tako.

Anna:
Pravo. Ne gledate ga tako. Ali sad-

Chris:
Samo što se Willow sviđao njemu. Uvijek se zaljubila u njega. Ona je gej, zaljubila se u njega. Kažem ti čovječe.

Anna:
Ali iskreno, sad kad sam stariji, gledao sam još Buffy i zbog tih TikToksa bio sam poput, Bože moj, Giles je bio super vruć. Zašto to nikad nisam vidio? O moj Bože.

Chris:
To je zato što je Spike bio tamo. Slušala sam intervju Jamesa Marstersa, on je rekao ... Ali, jeste li čuli za polemiku i sve s Joshom Whedonom-

Anna:
Koji? O da. On zapravo nije feminist i samo sve te stvari.

Chris:
Oh, to sam već znao. Ali stvarno volim ... Ipak, ne možeš mi oduzeti ljubav prema Buffy. Držim se toga.

Anna:
Da. Mislim, uvijek ću voljeti Buffy i Angel i Firefly.

Chris:
Krijesnica je najbolja. Uvijek sam mislio na onu scenu u kojoj Giles ... ne znam sjećate li se, ali on pjeva. To je scena četvrte sezone. Na gitari pjeva iza plavih očiju ili se ne mogu sjetiti imena pjesme. Ali to je bila scena u kojoj sam bio, čovječe, Giles je prilično simpatičan. Prilično je strašan.

Anna:
Pravo. Ja sam kao, Oh, moj Bože. Mislim, morao je biti privlačan. Ali sada, u 46. godini, gledam ga kao da se Giles stvarno događa.

Chris:
Pa, mislim da ga je glumio britanski glumac koji sam po sebi prilično dobro izgleda. Ali uvijek ću biti obožavatelj Spikea, bez obzira na sve.

Anna:
Spike mi je najdraži. Da.

Chris:
Moja omiljena Spike scena je ona u kojoj pokušava shvatiti kako ... Spoileri, usput rečeno. Pokušava smisliti kako pogoditi Buffy i koristi ovaj maneken. Vježba na manekenki i naljuti se na manekenku, a on šutne manekenku. Samo nekako uzdahne, podigne ga i krene iznova. To mi je ikad najdraža Spike scena. Jer je jednostavno lud.

Anna:
On je. Oh, Spike, bio mi je najdraži.

Chris:
U svakom slučaju, pogledajte što ste mi učinili. Srami se. Znate i vi što ste radili.

Anna:
Što? Da jesam. Jesam znala.

Chris:
Nazovimo trenera sada.

Anna:
Oh.

Chris:
Ako želite trenirati s Annom ...

Anna:
Treniraj sa mnom. Bit ćemo toliko zabavni. A možete i plakati sa mnom, u redu je.

Chris:
To je siguran prostor. Pogledajte donji opis, tamo ćemo imati vezu, kako biste mogli nekako gledati… Sastavio sam prilično cool video prezentaciju trenerskog tima i vjerodajnice i ono što možemo učiniti za vas. I učinili smo da izgleda sve cool i oštroumno. Naravno, kad mislim na sebe, mislim na svog uređivača videozapisa, jer ni sam ne znam kako nešto urediti.

Anna:
Tako ste smiješni.

Chris:
I viknite Johana, koji je naš urednik videa. Upravo se zaručio.

Anna:
Što? Svaka čast, Johan.

Chris:
Dobro za njega. Da. Johan, da.

Anna:
Kada je njegovo vjenčanje?

Chris:
25. rujna, koji je rođendan moje supruge. I rekao sam, Bože moj, to bi trebalo biti.

Anna:
Na Filipinima je, zar ne?

Chris:
Da, Philippino, da. A i njegove djevojke u Philippinu, pretpostavljam da su sada zaručnici.

Anna:
Biti će-

Chris:
Živjeli su na različitim otocima.

Anna:
Što, stvarno? Na kojem je otoku živio? Znaš li?

Chris:
Ja nemam pojma. Nema pojma. Pokazuje vam koliko-

Anna:
Pa, postoji oko 7000 otoka.

Chris:
Da. Hvala što ste me izvukli iz toga. Ali očito je otišao tamo da je zaprosi. Ali uvijek sam ga nekako pritiskao. Rekao sam joj, hoćeš li je zaprositi? Rekao mi je, imam prsten. I pokaza mi prsten. A ja sam joj rekao: 'Pa, zaprosi je.' On je poput, čekam pravi trenutak. Napokon je to i učinio.

Anna:
To je tako slatko. Pogledajte se, okupljate ljude.

Chris:
To je i za mene zastrašujuće, mrzim što ovo govorim o sebi, ali ja sam kao, Ma sranje, sad ga moram podržati. Isplaćujem mu plaću. Tako da, moram učiniti da ova stvar s YouTubeom funkcionira.

Anna:
Što se dogodi kad dobiju dijete?

Chris:
Da, pa, [jabukovača 00:49:51] klan.

Anna:
Da, izvolite.

Chris:
To je moj način da dobijem besplatni video editor. Mi smo kao, Hej, usvojit ćemo te, dođi živjeti s nama.

Anna:
To bi bilo sjajno.

Chris:
Da, ali čestitamo Johan, naš video urednik.

Anna:
Da, čestitam.

Chris:
Ako ne znate, on je taj koji radi sve nove super minijature, on radi sve stvarno zadivljujuće ... Sve što na našem kanalu izgleda dobro, nisam ja. Ako želite vidjeti kakva je bila moja montaža na YouTubeu, vratite se na prvi video koji sam ikad snimio i koji će vam pokazati opseg mojih sposobnosti uređivanja. To je strašno.

Anna:
O moj Bože. Ali to je puno bolje od mene. Ne bih ni znao. Samo bi se ovaj kontinuirani poduhvat nadao da će, zaboga, biti u redu.

Chris:
Bilo je.

Anna:
Je li to to bilo?

Chris:
Bilo je. Imao sam ... Da, trebao bi to gledati. Urnebesno je. Bio sam kao, u redu, ući ću u odijelo, moram biti u odijelu. To je tako glupo.

ukleta ocjena kuća na brdu

Anna:
Moram biti u odijelu.

Chris:
Da. A savjet je zastario. Dakle, ja sam poput ... Slušao sam jučer neke stare, jer sam prepravljao neke SEO postavke iza kulisa. I bio sam kao, Bože, ovo je užasno. To je pogrešno, to je pogrešno, to je pogrešno.

Anna:
Siguran sam da je bilo u redu.

Chris:
Ne, ne, nijedan savjet nije bio toliko minimalan da nije htio ... Ali kako god bilo. Samo ćemo-

Anna:
Da, dobro si.

Chris:
Da. U svakom slučaju, ako želite trenirati s Annom, potražite opis u nastavku.

Anna:
Da, treniraj sa mnom. Volim trenirati. Volim razgovarati s ljudima. Jer znate, toliko vremena provodim kao ljudski kalkulator da volim trenirati. Jednostavno se opet osjećam kao čovjek.

Chris:
Pa, eto. Anna nam je upravo priznala da je robot, AI.

Anna:
Da, nemoj mi dopustiti da cijeli život ostanem robot. Molim te, treniraj sa mnom. Ti me spasi.

Chris:
Izvoli. Samo pogledajte opis u nastavku ako to želite. Ako slušate ovaj podcast, samo idite na stranicu podučavanja na web mjestu, Oporavak bivšeg dečka ili Oporavak bivše djevojke, ako ste muško i slušate aspekt tjeskobe.

Anna:
Da. I dalje ćemo se jako zabavljati, muški ili ženski.

Chris:
A možete i plakati, ako ste muško. Ne brinite Anna je dobro.

Anna:
Znaš što? Danas mi je jedan muškarac zaplakao za vrijeme naše seanse.

Chris:
Nema šanse.

Anna:
Da.

Chris:
Što dovraga nije u redu? Zašto neće plakati sa mnom?

Anna:
Mislim da jednostavno ... ne znam. Možda uspijem plakati. Pa, mislim, prekidi su stvarno teški. Kako ne možeš plakati?

Chris:
Da, pretpostavljam. Možda odahnem tu vibraciju, Prestani plakati, idemo-

Anna:
Prestani plakati, ne plači!

Chris:
Da, naredniče, točno.

Anna:
Nema više suza! Nijedna za vas!

Chris:
Da.

Anna:
Ne, ja sam jednostavno, u redu je ako želite plakati.

Chris:
Da. S tim naporom, hvala što ste sve ovo poslušali, a mi se vraćamo sljedeći tjedan. Imamo li ideju o čemu govorimo sljedeći tjedan ili ćemo to opet ponovno krilat?

Anna:
Ne. Mislim, znaš kako ne volim krilati. Moram razmisliti o tome. O čemu želiš pričati?

Chris:
Pa, znate, napisao sam ovaj članak o tome je li vaš bivši i dalje stalo do vas? Ali to je tako općenito i tako je ... Ali moj je um toliko usredotočen na to. Dakle, nešto u tom području, vjerojatno bih se pripremio.

Anna:
Često dobivam takvo pitanje. Kao, kako da znam da mu je još uvijek stalo do mene?

Chris:
Da.

Anna:
Znakovi i signali toga. Slušam i-

Chris:
Da, bio sam-

Anna:
Da.

Chris:
Pokušavao sam to povezati s Carlom Jungom, psihoanalitičarom.

Anna:
[Uni 00:53:10] i slično, da.

Chris:
Da. Možda nešto vezano uz to, da mogu ... Samo razmišljam u redu, što će mi dati YouTube video koji bih mogao staviti u članak kako bi izgledao jako dobro? To vjerojatno nije osnova uspješne teme.

Anna:
Mislim, želite da sav vaš sadržaj bude dosljedan na svim platformama. Dakle, shvaćam.

Chris:
Želim da izgleda dobro i želim da bude što kvalitetnije. I znam da kvaliteta dolazi s vama.

Anna:
A ti. Kvalitetno radimo zajedno.

Chris:
Da da.

Anna:
Da.

Chris:
Pa u osnovi, pojavite se sljedeći tjedan i saznat ćemo što se događa.

Anna:
Imat ćemo o čemu razgovarati, bit će u redu.

Chris:
Smislit ćemo to, momci.

Anna:
Da.

Chris:
U redu.

Anna:
U redu. Hvala momci.